jeg havde den opfattelse at: d2=sinal fra tryk i manifolden. og så omrd.talet
3d så kommer der en 3 bar,map sensor på
er jeg helt gal på den................
eller kan man opgradere den mf2 jeg har nu? og var det,det du kunne gøre for 0-50kr? hvor i landet bor du? da jeg ikke er så glad for bare at sende en mf2 ud i det blå håber du forstår
øhh du har da map sensor i den du har nu
kunne forestille mig at den bliver programmeret og der bliver skiftet et par komponenter så den kan forlænger åbningstiden på din dyse/dysser så blandings forholdet forbliver det samme selv om der kommer mere og mere tryk/luft i indsugningen så den ikke ender med at blive for mager i blandingsforholdet når du har fuld ladetryk (er kun en teori)........
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
Er der noget specielt ved "kopisættet"....Følger der MAP sensor med eller er den indbygget?? For ellers er der da ikke nogen finte i at købe dette "kopisæt" i stedet for MF2.
Det er med indbygget mapsensor.Den er også meget bedre end erls mf2.Erls mf2 er ikke 3d.Erls har faste rpm tal du skal justere ved.Turbomotors er justerebar.