MS er da ganske vist mere aveanceret end "lige at klampe på". Men så er det helleikke værre.
Jeg vil vove den påstand at jeg kan demonstrere alle funktioner på MS på 20 minutter så ingen er i tvivl, og har man læst manualen(!) så bliver det endnu nemmere.
Hvis du vil give 10k for en gammel udslidt slæbbar 486 eller lidt større så kan det da godt være at jeg kan finde een til dig
MS er ikke "computertung" at danse med.
Men derfor er det alligevel sjovere med en 300mhz eller større, og du skal have en bærbar for at få max udbytte, korrekt.
MS er ligenetop for det klientel der ikke vil betale for ekperthjælpen, og lige netop det klientel der vil kunne fikse sin bil SELV.
Men som alt andet nyt så kræver det at man lige gider sætte sig ind i de forskellige funktioner, og der er MF2 helt klart mere enkelt.
Jeg kunne måske nok finde et par videoklips på nettet om andre tommelfingerbetykkede gutter der har fået MS til at køre uanset de tydeligvist ikke har en dyt forstand på skidtet
Det er heldigvist et frit land vi lever i. Hvis da ikke det var for alle de fotofælder og andet interessant isenkram der er smækket op over alt....!