Har lige leget med en Camaro på motorvejen forleden, han lå og pressede mig med 160kmt og da jeg trak ind vinkede han til mig :x ...næ nej så var det var det bare der ud af, med gas og hele lortet..farvel Camaro
olietemperatur
Redaktør: Moderatorer
- nmb1022
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Jyllinge
Jeg kører ikke ræspå motorvejen i længere tid, da jeg ikke kan li at køre i så høje omdejninger hele tiden. Det er kun for at hjælpe den lidt længere ned i temperatur ved normal motorvejs kørsel og lige en enkel tur op over de 200 i ny og næ.
Har lige leget med en Camaro på motorvejen forleden, han lå og pressede mig med 160kmt og da jeg trak ind vinkede han til mig :x ...næ nej så var det var det bare der ud af, med gas og hele lortet..farvel Camaro
(heldigvis var olietemp lav da vi startede ellers havde jeg nok måtte opgi')
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
laaaaaang næææse til dig Camaro

Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Claus Gundersen
- Senior Medlem
- Kontakt:
NMB1022 >> Hehe, det er SÅ fedt når man kan give folk en røvfuld der siger spar2. Det oplever jeg også selv til tider, især fordi de ikke regner med at en st.car kan æde både GTI'er m.m.
Men det lyder lidt voldsomt at din olie bliver så varm ? Er det også når du kører uden gas ?
Men det lyder lidt voldsomt at din olie bliver så varm ? Er det også når du kører uden gas ?
En gang turbo, altid turbo !
-
Gæst
Ja-ja det er nu ikke alle GTI'er du kan æde......
Jeg har monteret en kæmpe vandkøler (80 graders termostat) og ekstra oliekøler på min G2. Jeg kan ligge med fuld skrue lige så lang tid det passer mig. Var på Nürburg Ring i sommers og kørte 4 omgange (omkring 20 km. pr omgamg) i træk. Olietemp. kom kun op på 102 grader. Det må siges at være acceptabelt da der var 34 grader i skyggen.
En ordenlig olie kan godt holde til 130 grader i længere tid, men resten af motoren giver måske op
Jeg har monteret en kæmpe vandkøler (80 graders termostat) og ekstra oliekøler på min G2. Jeg kan ligge med fuld skrue lige så lang tid det passer mig. Var på Nürburg Ring i sommers og kørte 4 omgange (omkring 20 km. pr omgamg) i træk. Olietemp. kom kun op på 102 grader. Det må siges at være acceptabelt da der var 34 grader i skyggen.
En ordenlig olie kan godt holde til 130 grader i længere tid, men resten af motoren giver måske op
-
GTI-kongen
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Horsens
-
Claus Gundersen
- Senior Medlem
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland