MS kan sagtens køre som alm tilskud.
Du indsætter en stribe nuller i første række RPM bin og ligeså i første række MAP bin. Dette tolker MS som at fra feks 3500rpm skal bensinmængden være nul, og under 0,1 bar skal bensinmængden ogsåvære nul.
Ved så at indsætte stadigt højere VE værdier vil dyserne gradvist komme i aktion i takt med at RPM/MAP overstiger 3500/0,1 og din VE bliver større end nul. Se evt lidt nærmere på VE tabellen så vil du se lysende klart
Leveringstiden er rimeligt kort. Jeg har vistnok næsten alle stumper på lager, så uden at jeg vil hænges op på det, under en uge.
Så bliver der jo en stribe spørgsmål som du skal tage stilling til:
Hvordan vil du trigge RPM signalet, og hvilken code version vil du have?
Jeg vil foreslå dig seneste alm code, uden en masse dikkedarer til at begynde med. Skulle du have en opdateret til nyere mere avanceret version kan du selv gøre det via Bootloaderen på printet, ellers skal jeg nok opdatere CPUen for dig, hvis du sender den til mig.
Trigningen er default trukket fra tændspolen. Dette byder imidlertid på et par alvorlige problemer idet spolen er lidt af en svin rent elektriskt, så støj _kan_ blive et problem.
Jeg ved at en del har haft stor succes med at tappe signalet direkte fra en evt hallgiver, men så er printet en anelse moidificeret. Modstanden R10 er udskiftet til en anden værdi, men det har jeg endnu ikke selv testet IRL.
Det kommer jo helt an på hvad du har på bilen pt somman kan trække signalet fra.