Hej polo..
Det er et Kolstrup turbosæt men turboen er en Garret VNT..
Garret VNT er en turbo uden Wastegate der sidder en Akuator men den Regulere På en form for Venturi så den kan ændre hvornår ladetrykket skal komme..
http://www.thedodgegarage.com/turbo_vnt_bleed.html
Sættet har været monteret på en Bmw 320i fra 84..
Der gav turboen først ladetryk ved 4500omd..
Lidt højt til en 2,0 da den skulle have mange omdrejninger for at kunne udnytte turboen..
Jeg er så i gang med at montere det på en 2,7. der begynder den så at lade ved ca 3000omd..
Jeg har købt MF2.. Da den Justerbar benzintryk regulator ikke kunne føde nok (1,4 bar

)
Jeg prøvede med 535 dyser.. og afmonterede BOW så den lod lidt af trykket gå i det fri... så den kørte med 0,6 bar..(Komp. 8,3:1)
Men endte med et flækket stempel...
Den BOW jeg har er Den Billige Bosch model et vejs...
Jeg har Luftmængdemåler og trykker GENNEM den..
Har lavet om på sættet da min motorstyrings model er Motronic og det det kom fra var L-jetronic..
Har tænkt på at suge gennem Lufmængdemåleren virker mere sikkert..
Men det store problem er så trykreguleringen...