Hmm, jeg har præcis det samme sæt... Bortset fra, at min pumpe stod af, og jeg derefter har brugt en almindelig pumpe der sidder i sprinkler-beholderen... Overvejer dog lidt at sætte en pumpe mere på... Burde ikke være et problem... Efterspurgte en ny pumpe hos gik= 660 Svkr... Jeg betalte 50 på skrotten, lidt billigere... En pumpe mere i serie kan garanteret lave den ønskede forstøvning... Men turboen i sig selv pisker vandet godt op, da det jo først er ved 0,4 bar at min slår til, og der er dermed ved at være fint gang i møllen! Jeg bor i Ikast, troede måske du var fra Esbjerg, da jeg tit er til race der, da mine forældre bor i byen, og der kører nemlig en Uno turbo... Kunne jo have været dig... Tror min forstøver godt nok, men det hjælper måske også, at jeg ikke har den skruet særligt meget op... Den justerbar dyse er ellers fin at regulere med... Min tømmer dog det resterende vand ud i turboen, så jeg lukker dysen hver gang jeg har kørt, pisse irriterende... Er dog igang med at få en elektrisk ventil fra et benzin system sat på, således kan det sluttes til fra kabinen... Men lad os se.... Daniel.
|