Tråden er ganske vist lang, nok een af de længste måske?, men jeg er ikke ligefrem vild i varmen. Så skulle du have set mig da jeg hørte kadetten startede rightaway!
Jeg synes bare det er et godt alternativ til alle de gutter der render rundt i landet og skruer i nogle forknoklede dobbetkarb. eller har sat turbo på bilen(eller kompressor) og nu har et forbandet bøvl med at få et halvdårligt oem anlæg til at makke bare lidt ret, med ekstra dyser ind i manifolden o.lign. nødløsninger, der giver bilen en mildt sagt sjov karakteristik.
Her var muligheden for mig selv idet dette system kunne betales inden for lommepengenes rækkevidde, man kunne endda måske lære noget mere om sådan noget elektronisk djævelskab(!) og hele svineriet er stort set lige til at kaste på, hvis man kan trække nogle ledninger viser det sig.
Det er sgu da for godt til at være helt rigtigt, ikke?
Kommer i forbi midtjylland så er jeg ret overbevist om at i kan få lov at se et anlæg i funktion, og omkring faaborg egnen går der også havnerens golf turbo med det på, som også er et blik værd. Lidt mere nordligt holder PerB til med to biler på MS, så der er folk nok der har det på, men hvis man er til gamle jettronic bokse så skal man ikke læse videre

Hvad der er bedst......det kommer an på hvad du vil. MS kan feks ikke sættes på en F1 racer med fornuft.
MS henvender sig(som jeg ser det) til de folk der står i garagen, eller naboens værksted, og skruer i bilen, på et begrænset budget, og gerne vil have det bedst mulige, som man selv kan skrue i, til laveste pris.
Det henvender sig nok ikke så meget til dem der bruger 60kkr på en motor,25kkr på en turbo,25kkr på lakeringen,20kkr på dæk/fælge,skørtesæt fra den dyreste producent,10kkr eller mere på læderkabine, osv. De skal bare købe et MOTEC anlæg og få et proff firma til at justere det for de er jo ikke blandt gør-det-selv folket alligevel.
Dermed ikke noget ondt sagt om denne gruppe folk, for de får tit lavet meget fine biler, men det giver ikke nogen mening at putte for 1900dkr motorstyring i en motor med en samlet byggepris over 100kkr.
Det egner sig fortrinligt til feks den kadett turbo der er vist i en anden tråd, fordi det kan holde budgettet på et lavt niveau. Kadetten ligger i et prisleje hvor selv SU kan være med fordi stumperne er samlet over lang tid, og alt er hjemmelavet.