Hey igen Johnny_and og jer alle!
Det´ med din 9000 IC, hvor gammel er den? For jeg er også faldet over adskillige 9000 IC'ere, men problemet er, at der er fra før ca. 1997. Er de det, sidder indgangene til IC'en ufatteligt ringe, nemlig vendt bagud i bilen! Så ville jeg hellere give 800 Sv Kr for en 95 Aero IC på
www.stcs.nu med rør! Hvis du i forvejen har en orginal IC med rør, er det bare at skære trækkrogen foran af, og så er der fint plads! Ellers er det sikkert, at du får problemer med at få rørerne til at holde, da de vil løbe inder bilen... Du kan selv se problemet under saab-siden her på sitet. Det ses tydeligt af billedet, at rørerne sidder tæt på vejen...
Det med klubben: Jeg er så absolut ikke aktivt, men for 300 kr. om året får du et fint blad, og mulighed for at komme på rullefelt for kun 100,- Det kan næsten ikke betale sig at lade være:)
Til Henrikgm: Jeg kommer selv fra ikast, men syntes ikke jeg har set nogen af de volvo'er? Desværre, for du har ret, de er lidt sjove!!! Men hils hvis du ser en gut i en sort-metallic saab 900 turbo med rattet i højre side, for så er det nemlig mig!!!
Derudover kan jeg sige, at hvis der er nogen med benzin i blodet, så tjek
www.efterz.com Der kan i se hvad der sker de forskellige weekender i Herning, hvis man er interesseret i gaderæs...
Personligt er jeg i Esbjerg i denne weekend, tror der kommer godt gang i ræset, så jeg er med på en kigger!
Daniel