Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 04:59

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Min pierbuger er stået af og derfor skal jeg have en ny kaburator.... Manifolden er fra en Sierra 1.8, er der nogen der ved hvilken kaburator der ellers passer, gerne en Weber, da man ved hvad det er... hvad med de gamle Granader, passer deres Weber lige over, eller kan man få nogle flancher så de kan komme til at passe... hvad kan jeg gøre?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hvad skal jeg sige... Boller fra koolbreg....

Hvad skal jeg sige... Boller fra koolberg....
^^ UPS

hvad med karbn. fra Sierra 1,8 ???

hvad med en to trins weber fra en 2.o ohc med manifold men hvis din motor kun er en 1.6 skal den dysses om mvh niels sndersen :-):-)

Niels:

God ide med weber fra en 2.0 med manifold, hvis det ikke lige havde været fordi der er noget elektronisk styring i manifolden, har nemlig monteret en 2.0 ohc motor, men blev nød til at tage min gl. manifold og kaburator med over, da jeg ikke havde disse udtag til el-styringen...

diy:
Kaburatoret fra en 1.8 er normalt den pierbuger der sidder på min idag, og er som en udemærket kaburator, så længe den er ny, men den bliver som så meget andet ford, temmelig hurtig gammel...

Så jeg er stadig åben over for ideer....

du kan nemt flytte det det hele fra en 2,0 over det er et lille ledningsnet for sig selv, jeg har lavet nogle stykker og det var ingen problemmer i det.
Jeg har hvis et komplet sæt vi kan handle om hvis det kan have din int.

Hej CNT

Hvis det er rigtigt er jeg da meget interreseret i et komplet sæt, bare det er billigt og til at få monteret...

Men du må meget gerne smide en mail til mig og fortælle hvad der skal til og hvad du havde tænkt dig at det skulle koste..

m.v.h.
Jesper
splitz@mail.dk

Hvorfor laver du ikke en flange, og tæsker en register på fra en rekord, det er da til at arbejde med - og dem kan du få kastet efter dig alle steder - så skal du bare have koblet registerspjældet til det anden så de kører sammen - så er du klar !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time