Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 04:57

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: nikolaj
Indlæg: 17 mar 2003, 21:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 207
Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
Nej røret fra bundkarret til indsuningsmanifoldet har IKKE tilgang til Indsugningen.
Men går ind i et kammer.. som så fører videre over i topstykket..

Der er det KUN nødvendigt at fjerne slangen fra spjældhuset til topdækslet..

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24723


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel: Nikolaj
Indlæg: 17 mar 2003, 21:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 207
Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
Som du kan se det lille hul i midten har ingen tilgang til indsugningen...

http://www.bmwe30.dk/billedhistorier/da ... ndsugn.jpg

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24723


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Nikolaj
Indlæg: 17 mar 2003, 22:52 
Tak for svaret... Damborg :-)
Blokerer man så indgangen ved spjældhuset. ?
Og hvad med udgangen på topdækslet, skal det bare lufte ud i det fri, eller ned i en beholder. ?

Nikolaj :-|


Top
  
 
Indlæg: 18 mar 2003, 08:18 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 35
Så det hul der går fra blokken til topstykket skal ikke lukkes.
Men går der en fra spjældhuset på min på 16v motor det syntes jeg menlig ikke jeg har lagt mærke til???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2003, 13:49 
Hvis du har kørt med den og bare lade turboen blæse ud i det fri, er det klart den er død!!!!!!!! Kan du forestille dig hvor mange omdrejninger den tager når der ingen modstand er??????? Så løber den satme hurtigt, har hørt det på min egen hvor en trykslange sprang af og det lyder ikke godt!!!!!! ;-) Den slange du skal fjerne går mellem manifolden og ventildækslet, ellers kan motoren ikke ånde frit.


Top
  
 
Indlæg: 20 mar 2003, 15:13 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 35
Den røg allerede da jeg startede den, så den har været død fra starten det var derfor jeg ikke fik sluttet den til. skal jeg bare sætte en prop i så der ikke kan løbe luft igemmen den slange?? eller skal hullerne bare lukkes??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2003, 18:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 207
Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
Indsunings slangen skal lukkes af... og topdækslets studs kan ånde ud i det fri.. men vil nok snotte lidt olie.. så den bør nok gå i en beholder... ikke en lukket beholder men en med lidt udluftning... læs på nogle af de tidliger indlæg der står en masse..

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24723


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2003, 21:09 
Mange tak for svaret Damborg.:-)

Mvh
Nikolaj


Top
  
 
Indlæg: 21 mar 2003, 10:43 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 35
Ok nu forstår jeg det tak for svaret.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 65 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team