Hej
Hmmm du skriver ikke noget om moterens kompression, den skulle gerne ned på, omkring 8,5-9,0, dette gøres med en tykkere toppakning, andre kan måske hjælpe??
De andre ting som jeg har omtalt, altså løftere etc, skulle du osse kigge efter, nu når du skal have toppen af...
Jeg ved ikke om din standard knast kan klare jobbet, ellers skal der en ny til, antal grader den skal være på, vil jeg ikke skyde på....
Jeg ville ikke undlade en intercooler, for selvom den komprimerede luft, ikke så er varm, som f.eks med turbo, så gavner det alligevel, ikke mindst moterens holdbarhed og levetid.
Du skal osse tænke på ekstra benz, enten en mf2 eller smt6, dertil en større benz pumpe, med mindre din originale, d.v.s 3-4 bar.
Eller ved RH Motersport i nordjylland, de kan lave en chip istedet, hvor der kræves en større benz pumpe og en prograssiv benzintryks regulator...
Prøv at skrive en mail til dem, og prøv at forklar dem dit projekt, måske er det en bedre løsning....
Monteringen af kompressoren, skal den monteres før eller efter gassspjældet, montering før gasspjæld, skal du bruge mindst 2 blow off ventiler, fordi der leveres meget overskuds luft, ved denne montering.
Kender ikke så meget til Rotrex, men de gamle havde nogen problemer, men kan vidst opdateres, for de skavanker de havde, En ny rotrex skulle være et ok valg..
Hilsen Martin R
|