Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 00:26

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: 01 jun 2017, 12:51 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Mindes at Store søren med den kaffeblå lavede knap 600 på en gammel pinto motor.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2017, 13:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2015, 20:54
Indlæg: 218
Geografisk sted: Frederikshavn
K-FINN skrev:
Mindes at Store søren med den kaffeblå lavede knap 600 på en gammel pinto motor.



Det lyder jo meget sjovt, findes der noget info på det build, en tråd eller lign. ? - kender ham ikke.

_________________
Vh. Mads


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2017, 13:55 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Kan da spørge ham, men mener ikke der var gjort andet en sænket kompression.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2017, 18:26 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1659
Egentlig kommer jeg også til at tænke på at "cologne" v6'eren også godt kan tåle noget alvorlig tryk som den er. Skogenracing har lavet en håndfuld af dem med stor succes

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2017, 19:20 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Hvilken en af dem de findes i 1,8-2,0-2,3-2,4-2,8-2,9-4,0

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2017, 19:21 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1659
Mindes det er 2,9'eren

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2017, 23:28 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 788
Geografisk sted: Vestsjælland
Glem cologne motoren topstykkerne er elendige medmindre det er en cosworth. Den har til gengæld en lang tynd knastkæde. De kunne fås med ford 302 og t5 fra mustang i sydafrika cosworth har 7.5" bagtøj lige som nogle scorpio Hvis den ikke skal synes vil en ls alu eller lq motor fra chevrolet passe perfekt i motorrummet
https://www.youtube.com/watch?v=s8fqFHNfEBM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2017, 06:21 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
Der er forskel på knastkæde i Bob og boa 2.9 V6. Boa er nyeste model som har den bedste kæde så godt jeg husker. Den kan parres med en Scorpio V6 mt75 gearkasse. Men det er svært at finde de . En Sierra er en gammel bil. Min kammerat har lige købt en Mitsubishi Colt czt for 21k. Billigere bliver det ikke.

_________________
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team