Er i gang med en Toyota 3s-ge (2,0 motor 1995 175hk std.). Den har hævet kompression (11,5:1), knaster fra Westspeed (gadevenlige ca. 265*) og portet topstykke og lettet svinghjul (vejer ca. det halve af oe
). Den har fået en total renovering, hårde ventilfjedre er lagt i og den kører uden kat. Den får catch can monteret, justerbar brændstofregulator og wideband afr instrument.
Mit spørgsmål går på hvilken slags motorstyring jeg skal vælge. Jeg har ikke brug for en styring som kan sende mig til månen. Har ikke brug for at kunne styre tryk, anti-lag, launch control, WOT gearskift o.s.v. o.s.v. Den skal bare kunne styre brændstofmængden og tændingen (skal også kunne hæve omdr. begrænseren.) Og gerne have flere switchable maps så jeg kan køre på 95 og 98-102 oktan benzin.
Jeg er kommet frem til, at jeg ikke behøver en standalone, men godt kan bruge en piggy-back, da sådan en kan rigeligt til hvad jeg skal bruge den til. Har fundet denne:
http://www.qualitec.dk/det3-ecu-masterHar også noget som f.eks. Greddy Emanage Ultimate i tankerne. Men hvad siger synes i?