Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 22:50

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 11 sep 2015, 18:22 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Er der nogen der ligger inde med sådan en fætter i DK?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2015, 13:17 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
tror ikke. aldrig set eller hørt om i dk. ret sjælden motor. nok også i japan....
MVH søren


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2015, 17:31 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Sikkert nok sjælden men tænker netop toyota kunne have lavet en stor stak af dem udenlands.
Gad vist om det var en forstørret 1uz eller...
Tænker at det kunne være rart med en v12 i lille format som testklud inden det bliver alvor med de store v12ere.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2015, 17:47 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Finder man en, skal man også regne med omkring 25 kilo.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2015, 18:20 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 sep 2011, 18:45
Indlæg: 660
:wow: De meget brugt i supra kan jeg se. man ja den er sikkert stærkt 2jz gange 2? 3500-4000hk i pumpet format?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2015, 19:21 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Det kan den nu nok ikke holde til uden at flyve fra hinanden.

Ledte efter en billig V12, det lyder ikke til at være denne her.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2015, 19:23 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 sep 2011, 18:45
Indlæg: 660
De bmw v12 er da temlig billige?

Sendt fra min D5803 med Tapatalk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2015, 04:27 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
V12 til hvad, Henrik?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2015, 13:07 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 19 aug 2014, 11:16
Indlæg: 17
Saab-Daniel skrev:
V12 til hvad, Henrik?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vel for at afprøve nogle ideer der senere skal havne på en stor ROLLS ROYCE??
Der er en xj12 jaguar til 5k på dba hvis det er billigt?

http://www.ebay.de/itm/BMW-m70b50-Motor ... 35f19df6d2
hvis man alligevel skal til bierfest i Munchen...


Senest rettet af bent0212 17 sep 2015, 13:13, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2015, 17:19 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Yep, det er forberedende øvelser til RR motoren.

Ikke helt ufarligt hvis man bøvler med at ramme tændingen på en 27liter stor bensinmotor, eller een af udgangene ikke skaber sig som forventet. Det kan Kim snakke med om efter den hapsede hans øjenbryn i en stor ildkugle sidste gang vi satte en MS på så stor en motor. :lusket:
Der er ikke mange der har erfaring med V12 COP på MS, så det var rart at gøre det på en lidt mindre motor.

Ideen er at lave et helt nyt bundkort til MS der er skræddersyet til V12COP + sekventiel sprøjt og dobbelt bankesensor og ombygge en lille V12 så den kan gå som prøveklud.

Det var ellers et skarpt bud på den BMW motor, men orker ikke hente den :(

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team