Hej derude,
Kunne godt tænke mig at trække lidt på jer eksperter jeg ved der sidder derude
Jeg kører racerløb på bane og vores reglement giver en begrænsning på HK men frit moment.... Så jeg vil bygge kompressor på min bil til næste sæson og på den måde forhåbentlig få en konkurrencedygtig bil
det jeg vil have er Ca. 270-300 HK men alt det moment som muligt og ved lave omdr!!! Og maksimum holdbarhed. Også selvom den får tæsk uafbrudt i Timevis i træk som de jo gør.
Har tænkt mig:
..Af med top, montere arp bolte og ståltoppakning.
.. Rotrex kompressor på med fast remstrammer.
..intercooler
..luftmængdemåler inden rotrex
.. Bypass ventil/blowoff valve retur efter luftmåler så luften ikke bliver 'spildt'
Vil gerne høre ALLE jeres velkvalificerede kommentarer
Et par spørgsmål jeg selv har funderet over:
..holder alublokken til det? Ved godt de hårde drenge sværger til 325 stålblokken men jeg skal vel maks lade 0,7 bar.
.. Skulle man få lavet faste ventilløftere? Den tikker helt vildt når den er varm pt.
..restriktor og div overtryksventiler skal hjælpe mig til at få maks moment ift heste, men hvordan?
.. Kan jeg nøjes med den originale motorstyring og dyser?
Mvh
Morten straarup
PS. Se bilen på ytcc.dk