er der en der har et url eller andet materiale, så men selv kan bygge en ting som MF2 ? jeg tænker ikke på http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html som jo er et komplet system, jeg skal kun ha noget der gir ekstra benz til når møllen arbejder
Nemlig... Det er hvad jeg har gjort... Jeg har faktisk bare brugt olietryks kontakter som presostat. Men med megasqirt kan du faktisk brænde et andet program ned i boksen så du kan køre med to VE-tabels. Et VE-tabel til hver dysse udgang. Så kombler man bare alle dyserne over den ene udgang, og de ekstra over den anden.
Husk at den med kontakten og en dyse ikke er regulerende, den vil give samme mængde benzin lige meget hvilket ladtryk og omdrejninger. Det er ok til små ladetryk men over 0,5 bar så er det ikke godt nok.
MF2 anlægget regulerer benzinen efter både ladetryk og omdrejninger og du har derfor en meget bedre regulering.
Jeg har set at der findes tilskudssystemer der er simplere, men der er altså ikke helt på højde med MF2 anlægget i regulering.