Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 06:46

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 22 jan 2003, 22:48 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 257
er der en der har et url eller andet materiale, så men selv kan bygge en ting som MF2 ? jeg tænker ikke på http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html som jo er et komplet system, jeg skal kun ha noget der gir ekstra benz til når møllen arbejder :-D :-P

Håber at der er en der ved noget !

Mvh
Morten

_________________
Mvh
Morten
G1 Cab 2,1L 16v m. Megasquirt.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2003, 11:08 
Hmm... En pressostat og et relæ som trækker en dyse... Så har du benzin tilskud :-)


Top
  
 
Indlæg: 23 jan 2003, 12:51 
Nemlig... Det er hvad jeg har gjort... Jeg har faktisk bare brugt olietryks kontakter som presostat. Men med megasqirt kan du faktisk brænde et andet program ned i boksen så du kan køre med to VE-tabels. Et VE-tabel til hver dysse udgang. Så kombler man bare alle dyserne over den ene udgang, og de ekstra over den anden.


Top
  
 
Indlæg: 23 jan 2003, 13:02 
ATT: golf2.dk
Kører du med MEGASQUIRT anlæg? Virker det fornuftigt? Du må meget gerne skrive på min E-mail... yahoo@megetgarn.com

V/H Christian


Top
  
 
Indlæg: 23 jan 2003, 13:30 
Wooops... Jeg ikke engang min egen E-mail addresse. JEg må prøver lige en gang til. yahoo@megetgarn.dk


Top
  
 
Indlæg: 23 jan 2003, 14:21 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 257
Hell: er det noget der virker ? det kan vel ikke regulere trinløst eller hur ?
I må meget gerne skrive en masse mere info om det :-P :-P :-D

havneren: nej jeg har ikke mega squirt, men K-Jettronik :-)

Mvh
Morten

_________________
Mvh
Morten
G1 Cab 2,1L 16v m. Megasquirt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2003, 19:02 
hvis du tager trykkontakter fra saab er de trinløst justerbare


Top
  
 
Indlæg: 23 jan 2003, 19:26 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 257
hmm ok, men levere de gennemgang eller hvordan ? og hvad med dyserne kan de gi mere /mindre ?

Mvh
Morten

_________________
Mvh
Morten
G1 Cab 2,1L 16v m. Megasquirt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2003, 11:31 
Husk at den med kontakten og en dyse ikke er regulerende, den vil give samme mængde benzin lige meget hvilket ladtryk og omdrejninger. Det er ok til små ladetryk men over 0,5 bar så er det ikke godt nok.

MF2 anlægget regulerer benzinen efter både ladetryk og omdrejninger og du har derfor en meget bedre regulering.

Jeg har set at der findes tilskudssystemer der er simplere, men der er altså ikke helt på højde med MF2 anlægget i regulering.

mvh Lasse


Top
  
 
Indlæg: 26 jan 2003, 20:36 
Yep golf2 køb et mf2 til 4 dyser og 2 tryktrin så er du godt kørende:-D


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team