Jesper H skrev:
Daigaard skrev:
Hvad er status?
Jeg skulle have været ude og kigge på det idag, men blev nød til af aflyse
Sad lige kiggede hans msq igennem, under acc tilskud står "End pulsewidth" til 20ms og "Cold accelenrichment" til 20ms, er det ikke voldsomt højt?
Som grundregel må det afhænge af dysernes størrelse ift. ydelse - men jo, det lyder umiddelbart voldsomt.
Nu har jeg ikke MS2, men "bare" en MS1 Extra på 1,8 liters suger - så der er naturligvis nogle forskelle.
Jeg kender ikke pendanten til "End pulsewidth" i MS1, men min Cold Accel Enricment er på 9 ms. - og multiplier er 100% (altså ingen multiplier).
Citat:
Og under tach input/ignition settings er Trigger angel/offset -51 og under trigger wheel settings er tooth #1 angel 85.4 grader.
Hvad er forskellen på "trigger angel offset" og "tooth #1 angel"?
Negativ angle, burde kun ske hvis der er valgt noget i angle addition - i hvert fald igen for MS1 - ved ikke lige om der er forskel til MS2. Umiddelbart vil jeg tro at der er noget forskel, for i MS1 Extra angiver man heller ikke tændernes position i grader.
Men øh, er det ikke sådan at der er nogen der har lavet en 1JZ før, så man i det mindste kunne sammenligne de her helt grundliggende ting?