Hart V10 motor dissekeret

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Hart V10 motor dissekeret

#1 Indlæg af HenrikGM »

Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
JPP
Admin
Admin
Indlæg: 2499
Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54

#2 Indlæg af JPP »

så er der serveret
Wildert
Mester Medlem
Indlæg: 1673
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#3 Indlæg af Wildert »

Ah Brian Garvey... han er pææænt nørdet med det der.
Han holder meget til på clubgti.co.uk, og er lidt en tusindkunstner.
Han støber bl.a. egne dele i alu. Der var bl.a. et projekt med et custom topstykke til en Golf - det nåede han dog ikke til, men han har lavet en del andre ret avancerede dele selv.
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Nick J (Turbo smeden)
Junior Medlem
Indlæg: 95
Tilmeldt: 28 okt 2011, 09:52

.

#4 Indlæg af Nick J (Turbo smeden) »

Nu ved jeg ik om det bare er mine engelsk-evner der halter eller fortæller han ikke hvordan det plaumatiske ventilsystem virker , sidder der en luft pumpe lige som en oliepumpe det er jo så en gasart der ikke ændre så kraftigt volumen efter temperatur som "luft" kunne jeg forestille mig uden at vide det eller hvordan filen holder man ellers det tryk opretholdt under de Rmp? :?
Gummispoiler
Medlem
Indlæg: 204
Tilmeldt: 16 okt 2003, 16:37
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

#5 Indlæg af Gummispoiler »

I have chosen to hold back a few pictures of some pneumatic valve train parts since the site owners didn't reply to an email concerning this thread a while back. I asked for a token gift/wall poster given that this thread was a shocking amount of work to get it in a position where the info could be shared and understood easily by all and become a solid reference in time to come for anyone interested. Sadly a response never came.


Han har ikke postet billeder af plaumatiske system, da der er usikkerhed omkring rettigheder eller lign., så vidt jeg kan læse det.
MVH Niels P.

FP-DE 1,8 16v

"I need your boots, your hat and your Unicycle!"
Nick J (Turbo smeden)
Junior Medlem
Indlæg: 95
Tilmeldt: 28 okt 2011, 09:52

.

#6 Indlæg af Nick J (Turbo smeden) »

Når ja kan jeg godt se nu hmm øv det var ellerslige det jeg længe har tænkt over :D
Besvar