Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 00:29

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2013, 11:34 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 apr 2005, 18:31
Indlæg: 1099
r_uldal skrev:
Prøv nu at stoppe, du må smide en 27 liters 18 cylindret Sherman tank motor i så længe den overholder emmisionskrav og ikke yder mere en 20% mere end den originale motor uden at skulle betale et klejne til statskassen.


den er vist ikke helt gangbar , der er noget med vægt over aksel der ikke må overstige x-antal kilo ? er det max 50 kilo man må ændre akseltrykket med ex en tungere motor ??

MVH Luske


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2013, 15:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 apr 2006, 22:19
Indlæg: 231
luske skrev:
r_uldal skrev:
Prøv nu at stoppe, du må smide en 27 liters 18 cylindret Sherman tank motor i så længe den overholder emmisionskrav og ikke yder mere en 20% mere end den originale motor uden at skulle betale et klejne til statskassen.


den er vist ikke helt gangbar , der er noget med vægt over aksel der ikke må overstige x-antal kilo ? er det max 50 kilo man må ændre akseltrykket med ex en tungere motor ??

MVH Luske


Nu var det så heller ikke bogstavelig ment.. Men nu du nævner det er det så vidt jeg husker præcist derfor folk har lavet Rover 3500 ombygninger istedet for Smallblock chevy f.eks, fordi Rover motoren ikke vejer noget.

_________________
Mvh
Ruben


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 maj 2013, 17:05 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 apr 2005, 18:31
Indlæg: 1099
r_uldal skrev:
luske skrev:
r_uldal skrev:
Prøv nu at stoppe, du må smide en 27 liters 18 cylindret Sherman tank motor i så længe den overholder emmisionskrav og ikke yder mere en 20% mere end den originale motor uden at skulle betale et klejne til statskassen.


den er vist ikke helt gangbar , der er noget med vægt over aksel der ikke må overstige x-antal kilo ? er det max 50 kilo man må ændre akseltrykket med ex en tungere motor ??

MVH Luske


Nu var det så heller ikke bogstavelig ment.. Men nu du nævner det er det så vidt jeg husker præcist derfor folk har lavet Rover 3500 ombygninger istedet for Smallblock chevy f.eks, fordi Rover motoren ikke vejer noget.


det var lidt firkantet formuleret , så jeg svarede lidt firkantet :D
dog er det et vigtigt punkt ved maskine-swap at man ikke pladrer for meget vægt over forakslen , mener det er 50 kilo man må ændre trykket med

MVH Luske


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team