Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 22:32

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 mar 2013, 08:56 
Offline

Tilmeldt: 04 mar 2013, 08:51
Indlæg: 3
Har denne komplette drivlinje der lige passer i en Volvo 200 serie.

Motor + gear:

B5234T4 motor fra en Volvo S70 årg. 2000 med std. 250 hk
Montere med indsug fra S60R, udstødningsmanifol er håndlavet, Westspeed K27 turbo, extren wastegate, 5 stk tændspoler, motorstyring er VEMS, motorophæng og bundkar fra 960, stor frontmonteret intercooler, kopling er std. S70R, gearkasser er en M90 der er renoveret for nogle år siden.

Følgende ting følger med:

Motorophæng, gearkassebro, kardan, intercooler, alle rør, luftfilter, motorstyring, ledningsnet, forrør fra turbo og ned i 3".

Så det er komlet lige til at ligge i en 200 serie, eneste du skal lave om på karrossen er at montere de andre motorophænge, ellers plug and play

Den yder PT med 1.3 bar ladestyk 332 hk og det er der rullepapire på.

Kan synes 100% lovligt i en 200 serie med importør erklæring og og rulleattest på 220 hk

Passer selvfølgelig også i andre baghjulstrukne Volvo´er med lettere tilpasning.

Har en ekstra T5 motor der kan følge med, som jeg har indkøbt til tuningsprojekt og har et sæt GLT knaster der skal sættes i = flere hk, begge dele for merbetaling.

Det hele ligger i bilen og kan prøves inde handel!!

Ring og høre hvis du vil vide mere!

Og har selvfølgelig billeder der kan sendes

Sælge kun fordi jeg har andre planer med en andet motortype!! Fejler overhovedet slet ingen ting!!

Pris: 35.000,-

Tlf. 25 38 23 23


Senest rettet af amazon 04 mar 2013, 23:23, rettet i alt 1 gang.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2013, 14:09 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 19 sep 2009, 18:54
Indlæg: 483
amazon skrev:

Kan synes 100% lovligt i en 200 serie med importør erklæring og og rulleattest på 220 hk


Den må du lige forklare nærmere, motoren yder 300+Hk du syner den som havende 220hk - hvordan kan det nogensinde blive "100% lovligt" ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2013, 16:20 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1659
TB206HDI skrev:
amazon skrev:

Kan synes 100% lovligt i en 200 serie med importør erklæring og og rulleattest på 220 hk


Den må du lige forklare nærmere, motoren yder 300+Hk du syner den som havende 220hk - hvordan kan det nogensinde blive "100% lovligt" ?


Skru den ned i ladetryk, så den kører det samme som til rulningen?

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2013, 19:18 
Offline

Tilmeldt: 04 mar 2013, 08:51
Indlæg: 3
TB206HDI skrev:
amazon skrev:

Kan synes 100% lovligt i en 200 serie med importør erklæring og og rulleattest på 220 hk


Den må du lige forklare nærmere, motoren yder 300+Hk du syner den som havende 220hk - hvordan kan det nogensinde blive "100% lovligt" ?


Man må jo som alle ved ikke montere en boostcontroler!! Men det gør vi jo alle sammen. SÅ den er monteret så den kan slukkes flere steder og så er den ikke er sat til hvis man bliver stoppet! Det er jo ikke rumfart....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 mar 2013, 22:23 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Fin motor.

Hvad kostede det i reg. afgift at lægge den i?

Renoveret M90 lyder interessant. Hvor skaffede du delene fra?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 mar 2013, 23:18 
Offline

Tilmeldt: 04 mar 2013, 08:51
Indlæg: 3
HenrikGM skrev:
Fin motor.

Hvad kostede det i reg. afgift at lægge den i?

Renoveret M90 lyder interessant. Hvor skaffede du delene fra?


Det koster 16800,- at betale en 240 til 210 hk

Den var renoveret da jeg købte den, men var vist ikke nemt at finde dele til den!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team