Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 jun 2025, 22:05

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

dykkerdahl skrev:
Burde ladetrykket så ikke komme tidligere på dit felt?

jo i hvert fald i teorien. men med en lille standardlader og maxmomentet så højt oppe i rpmregister, så tror jeg det er minimalt hvad det har at sige for rulningen.
MVH søren

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:

Altså hvordan feltet virker og hvad man kan se ud fra de målinger mm aner jeg ærlig talt ikke ;)

Ved godt man ikke kan sammenligne de to målinger, når det ikke er fra samme firma, men det jeg blev lidt overrasket over var bare, at det der efterfølgenede er lavet på bilen ikke "umiddelbart" har haft nogen effekt, men fået bekræftet at kurven er ret ujævn, og trykker kommer noget senere. Hvilket jeg også oplever i virkeligheden.

For, må ærligt indrømme, at bilen kørte perfekt, uden nogle nykken eller andet, og trak fra bunden af, efter den var blevet kigget efter ved Bruno Hansen.

Så det vel "Bare" det den trænger til igen, selvom dem jeg har snakket med og haft til at kigge på den siger det hele stod korrekt.

Har snakket med forhandler om og få Nistune i den så man altid kan ændre noget på den..

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Kbh
Hvem anbefaler dig Nistune og hvem skal lave den og køre den ind?

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Fredericia
Hvis jeg skulle have en 200sx'er igen så ville jeg vælge vems istedet for nistune som jeg havde på min tidligere 200sx'er

Titel:

Dykkerdahl: Har læst flere sige det var en nemt og billig måde, og kunne ændre sine date, hvis man ikke vil have et komplet stand alone system. Min bil er jo trods alt "kun" en hverdags bil så det skal jo også kunne holde ;)
Har fået anbefalet en der hedder Ronni fra Odense, som skulle havde rigtig godt tjek på Nissan motorer :)

Mads B: Hvorfor ikke Nistune, hvad har du erfaringer med dem?

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Fredericia
Jeg har kørt med det i 2-3år... der er bare ting som ikke virker ordenligt.... du kan f.eks lave et fint autotune map, men den kan alligevel ikke justere værdier til det du har sat dem til og du kan skal køre med AFM, du kan ikke lave launce control eller flat shift osv osv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time