takker, det jeg har kunne finde skulle de være smedede på både m50b25 og m52b25, men info fra indernettet er jo ikke nødvendigvis det mest skide pålidelige
umiddelbart er planen en m52b25 fra en 323 med m50b25tu stænger og stempler (stængerne for dovenskab da det så bare er at droppe dem i) hvilket jeg har regnet til 8,5 i kompression.
indsugningsmanifold skal skiftes da det åbenbart er noget restriktivt lort på dem, evt til m50, ebay turbo manifold ændret til doppelt indløb og en t70 ebay mølle.
motorstyringen ligger åben pt, men sklal naturligvis trylles et eller andet.
Skal siges at det er til et lav budget skoleprojekt, derfor de billige løsninger
efter mit research skulle m52 krumtappen heller ikke være smedet, men m50 skulle være, så måske der sku sådan en i hvis det kan sponsoreres et sted fra, men det burde vel ikke være rigtig nødvendigt til det forholdsvis fornuftige mål... omvendt skal et andet semester nok overtage bilen senere i forløbet, og så har de noget bedre at arbejde viddere på
_________________
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!
www.slavteren.tk