Hej alle.
Jeg har i April måned sat en bådbygger på et projekt for mig, nemlig at producere glasfiber dele til mig. Eneste kriterie for ham var at jeg skaffede prototypen af de dele der skulle laves i glasfiber. Dvs han skulle først lave formen, og derefter støbe selve glasfiber delene.
Det drejer sig om 2 døre, 2 klapper, og 2 forskærme.
Hvor lang tid bør dette tage at producere - nu 4mdr efter er han stadig i tvivl om han når at få det færdigt inden vi rammer september - et eller andet sted synes jeg sgu der er gået MEGET lang tid. Fra starten spurgte jeg ham om 2mdr var realistisk at satse på, og det mente han da, men han ville ikke love det. Nej tak for kaffe det skal jeg da love for
Hvad siger I, har han været en NØL til at få lavet de dele, eller tar sådan noget bare så lang tid, hvis der skal kræses lidt om det. Jeg har MEGET høje forventninger til pasformen nu hvor der er gået så lang tid, og jeg har jo ikke lyst til at presse på, af frygt for at han sløser med finishen.
Jeg har været så "dum" at betale hen ad vejen, fordi jeg så var sikker på pengene ikke blev brugt til noget andet. Nu i bagklogskabens lys kan jeg jo godt se at motivationen er større hvis ham der laver det har noget at se frem til, fremfor at få betaling up front, og skal knokle bagefter.
Mvh Carsten, som ikke nåede at få delene klar til DHB, og heller ikke når at få dem klar til Holeby 1. sep.