Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 05:03

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 25 jun 2012, 13:16 
Offline

Tilmeldt: 17 okt 2009, 11:20
Indlæg: 6
drejer sig om en ford sierra cosworth 4x4 hvor der er monteret større intercooler samt turbo. der eksistere rullefelts atest på bilen.
min kollega har prøvet 2 syningssteder, hvor han er blevt afvist.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jun 2012, 14:10 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2003, 09:19
Indlæg: 1402
Geografisk sted: Fredericia
Man piller nok stumper af til den ligner standard.... bøvlet ja..... men sådan er det at køre på "grænsen" af reglerne.

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jun 2012, 17:03 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
det krævel egnetheds attest fra producenten, og en ny emmisionstest, at få synet den slags med loven på sin side ? :reading:

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jun 2012, 06:48 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 1673
Geografisk sted: Nær Roskilde
Hvad er basis for afvisningen? Det var måske en ide at udbedre dette...

_________________
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jun 2012, 07:18 
Offline

Tilmeldt: 17 okt 2009, 11:20
Indlæg: 6
Wildert skrev:
Hvad er basis for afvisningen? Det var måske en ide at udbedre dette...


de ville bare ikke have noget med bilen at gøre. de nægtede at tage den til syn!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jun 2012, 08:32 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 1673
Geografisk sted: Nær Roskilde
Ja ok, så er det sgu' op ad bakke...

_________________
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jun 2012, 09:22 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 12 jan 2005, 22:43
Indlæg: 329
nu skriver du ikke noet om årgang, ej heller hvad stumper der monteret, men du er vel ikke så heldig at den læner sig op ad RS 500, for at have noget at henvise til.
Fik selv synet min XR3I for år tilbage, ved at henvise til RS turboens opbygning, med afdrejede stempler og så videre, havde så medbragt dokumentation i form af fotos gennem projektet og den org tillægsbog til RS, samt udskrifter fra fstyr, han peb, men synede den :mrgreen:

svan

_________________
Nu: Golf 3 TDI med BOV og box
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jun 2012, 20:16 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005, 13:22
Indlæg: 857
Geografisk sted: Hellerup
Syntes det lugter lid hvis de slet ikke vil røre den pga, en anden turbo og ic med mindre det ligner noget gt45 og 100mm front Mont ic :)

Prøv at poste billede af bil og motor rum


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jun 2012, 20:37 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Jakobsen skrev:
Syntes det lugter lid hvis de slet ikke vil røre den pga, en anden turbo og ic med mindre det ligner noget gt45 og 100mm front Mont ic :)

Prøv at poste billede af bil og motor rum


Hvorfor, det er lige meget om det er en en GT28 eller en GT45, det kan ikke synes, men mindre du har de rigtige papirer

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 jun 2012, 12:41 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005, 13:22
Indlæg: 857
Geografisk sted: Hellerup
Det kan sagtens synes ! For du må godt udskifte din turbo med en ikke orginal turbo ! Den skal bare ikke syne af ombygget. Hvis det ser orginalt ud kan det godt.

Ellers ville vi da have et problem hvis alle motor stumper skal være 100% orginal, og ikke være en kopi af orginalen..

Tvivler på Finn's lokale syns mand kigger efter stel nr på turbo ! Har da aldrig hørt om folk der kigger numre efter..

Omkring ic så kræver det papir, ved ikke om en RS500 i alu kan bruges ? Det er jo en slags orginal :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team