Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 maj 2025, 00:05

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 apr 2012, 18:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 mar 2006, 10:26
Indlæg: 234
Geografisk sted: Brædstrup
Ja hvor finder man noget data på sådan nogen? Har googlet en masse men ikke fundet noget særligt brugbart.

De har følgende nr: DLLA 150 S 1029 og Bosch res. nr er 0 433 271 764.

Der er konstateret at de er 5 huls med dyse testeren, men det kunne være godt at vide hvor store de er.
Ud fra det må man vel kunne regne ud hvor mange mm3 diesel der kan komme igennem? :mrgreen:

Mvh Jacob.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2012, 20:58 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 19 sep 2009, 18:54
Indlæg: 483
JDJ skrev:
Der er konstateret at de er 5 huls med dyse testeren, men det kunne være godt at vide hvor store de er.


Hvorfor ikke bare bruge selvsamme dysetester til at flow måle dem?

Hvis du kan få flowet ved x bar kan du sjusse dig frem til flowet fra dem, bare husk at det ændrer sig afhængig af hvilken krop du smider dem på..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2012, 20:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 mar 2006, 10:26
Indlæg: 234
Geografisk sted: Brædstrup
TB206HDI skrev:
JDJ skrev:
Der er konstateret at de er 5 huls med dyse testeren, men det kunne være godt at vide hvor store de er.


Hvorfor ikke bare bruge selvsamme dysetester til at flow måle dem?

Hvis du kan få flowet ved x bar kan du sjusse dig frem til flowet fra dem, bare husk at det ændrer sig afhængig af hvilken krop du smider dem på..


De har kørt næsten 12.000 timer så de sprøjter ikke ligefrem pænt, eller med korrekt åbningstryk.

Har i mellemtiden fundet frem til at de er 5x0,27mm hvis nogen skulle kunne bruge det til noget. :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2012, 20:18 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 23 aug 2005, 19:25
Indlæg: 484
Geografisk sted: sydjylland
Da jeg kørte traktortræk startede vi med 5*,35 og dem kørte vi med indtil pumpen kom op på ca 400mm^2.
Der gik vi op til 5*,57 og det gjorde mirakler ved motoren. -den kom godtnok til at lyde lidt underligt i tomgang men det virkede..

_________________
Maskinmester! Nyuddannet! Er meget intereseret hvis nogen kender til et ledigt job!! http://dk.linkedin.com/pub/bent-oksen/48/a55/447


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team