Mads: Det har heller ikke været let....
Jeg har ikke lavet noget ved selve manifolden, men jeg har flyttet gasspjældet...
http://home1.stofanet.dk/306/NF%2003.JPGDet er den sorte bøjning som du kan se på billedet, der flytter gasspjældet så der er plads til kompressoren, i bøjningen har jeg også sat 2 extra dyser, som bliver styret af en MF2'er. Benzin slanger og MF2'eren er ikke monteret på billedet.
For at få plads til kompressoren, har jeg desværre også været nødt til at fjerne magnetkoblingen der sad på kompressoren :´-(
Stefan: Jeg laver aldrig noget drastisk
Men udemærket, så ved jeg da det, hvis jeg engang roder mig ud i at flytte begrændseren

Johnny_and: Ok, jeg tror også at mit stempel røg pga forkert tænding, jeg fik at vide af dem som justerede den, at tændingen ikke stod 100%, men at jeg godt kunne køre i den, og så ville de justere tændingen senere....
Så jeg tror jeg prøver de Mahle stempler, det virker lige umiddelbart som den bedste løsning....... og den billigste
Og så skal den vist lige justeres 100% inden jeg køre i den igen!!!