Men når det nu er en meget dyr turbo, ja så må det jo være et uheld
Turbinehjul på afveje :)
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
PRS_Tremonti skrev:Er det nu man skal sige klassikeren "kina stumper" som der bliver talt så meget om inde på børnegalleri![]()
Men det må sgu have sagt røvhul på godt gammel dansk !
Hvis jeg nu siger at jeg kender flere der har lavet det nummer med Garrett kuglelejeladere, end jeg kender der har gjort det med kinaladere, er det så en valid statistik der kan bruges til at konkludere at kinaladere er bedre end Garrett?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Jesper H
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
PRS_Tremonti skrev:Er det nu man skal sige klassikeren "kina stumper" som der bliver talt så meget om inde på børnegalleri![]()
Men det må sgu have sagt røvhul på godt gammel dansk !
Det var ikke en kinaturbo, det var en Precision turbo
"I just talked to Precision about it. It seems that they got a bad batch of turbine wheels from Garrett and any promod turbo invoiced from 9/16/11 until early October is in question. Precision is beginning to manufacture their own turbine wheels and shafts now so that they will not have any more issues."
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
- luske
- Mester Medlem
-
efterz
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Herning, Midtjylland
- Kontakt: