Wildert skrev:
Ellers kan vi jo - når du er klar med den kværn - lige tage en hurtig session med måleur og gradskive.
Meget gerne! I første omgang bliver det med std, knasthjul - er den helt skæv må jeg se på et justerbart.
Wildert skrev:
Hvis du planer top (hvilket jeg da ville overveje hvis du skal blive lidt hidsig med det alligevel), så vil det være en god ide at få knasten timet anyway. Så kan man jo lige time en original hvis du synes det er vigtigt/sjovt.
Jeg har købt en TU5J4 toppakning, den er tyndere end en TU5J2 pakning. Jeg regner dog med lige at løbe toppen efter med en flapskive eller 50 og få den rettet af. Om jeg skal bekoste nye vinkler på sæderne må tiden vise, men jeg tror det ikke
Knasten er indkøbt, slibesæt, toppakning og tandrem ligger og venter. Lige nu spekulerer jeg på om jeg skal lade ventilstyrene være i fuld længde, eller om jeg skal fjerne dem når jeg porter toppen. Du har da slebet dem ned på golleren ikke?
edith: Har du stadig 306 GTI dyserne liggende?