altså hvis alt skal laves den slagne vej, med regning og hvad dertil hører, så koster motor med gear, sprøjt, pumpe og så videre mellem 15 og 20 lange, tdi motorerne er i høj kurs, du skal jo bruge det hele, et forsigtigt gæt på arbejdslønnen er nok omkring 10 men er ikke sikker, du skal jo nok også ændre dine bremser, derudover er der ny afgift af bilen, der bliver IKKE refunderet/modregnet på den anslåede afgiftsværdi på bilen, så den går tabt, så hvis vi siger 25-30 i ombygning, og det er nok under forudsætning at du selv finder stumperne, og dertil ny afgift, så kan du nok godt sætte de første 60-80 lange af.
Jeg havde nok fra starten bare fundet en med den rigtige motor, det andet kan ikke betale sig.
Skal du noget skal du lægge en 75 eller en 80hk 3 cylindret i, den er under 20%reglen og bør kunne synes uden betaling af ny afgift, men hvem helvede gider have bøvlet for den smule mereffekt
_________________ Nu: Golf 3 TDI med BOV og box
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN
|