dykkerdahl skrev:
Min IAT/Mat bliver ved stop eller langsom kørsel meget hurtig varm+50c, og det tager alt for lang tid at få den ned igen selv ved hurtig kørsel.
Er der nogle her der har haft held med at montere en 12v blæser på intercooleren ?
Sensoren er placeret i manifolden, ikke?
(har ikke læst øvrige svar, så bær over med mig)
Hvis ja, så flyt den, varmen fa motoren render op i manifolden, og så viser sensoren en forkert temperatur. Ret almindelig fejl40 under montering.
Sæt sensoren i luftrøret, min sidder 20cm efter intercooleren, så har du igen en "levende" sensor.
Mærk evt. med hånden om varmen render til sensoren på nuværende placering.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!