Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 22:48

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 28 apr 2011, 15:27 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
hvis i vil sammenligne de forskellige ladetrykskurver, bør i nok oplyse følgende.
gearet de er målt i.
totalgearing.
enertivægt på det rullefeltet (hvis det der det er målt).
samt naturligvis om der er brugt bremse.
synes den bil der spørges ind til lader sent. sikker på der ikke er en defekt? eller utæthed? eller nogen knaster der står mærkeligt? eller....?
MVH søren


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel: benzinpumpe
Indlæg: 28 apr 2011, 17:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2006, 18:02
Indlæg: 170
jeg her kun den benzinpumpe på og køre med 3 bar på den


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 apr 2011, 18:45 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Som søren skriver, kan forskellen på hvornår der er max tryk, også være at den er målt på en let rullefelt...

Spooler den ikke hurtigere på vejen, eller hvis du prøver og rulle den i 5 gear ?

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 apr 2011, 21:33 
Offline

Tilmeldt: 03 dec 2010, 09:19
Indlæg: 14
K-FINN skrev:
Som søren skriver, kan forskellen på hvornår der er max tryk, også være at den er målt på en let rullefelt...

Spooler den ikke hurtigere på vejen, eller hvis du prøver og rulle den i 5 gear ?


Målinger jeg har sat ind er fra RH, har ingen oplysninger ellers, er foretaget inden jeg købte bilen.

Jo den spooler hurtigere på vejen, men kunne godt tænke mig den spoolede endnu hurtigere og havde noget mere moment i lavere omdr, men selvfølgelig ikke på bekostning af mine plejlstænger mm, så må det være et mål efter de komponenter er udskiftet.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 apr 2011, 13:55 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Indlæg: 1248
Christian L skrev:
K-FINN skrev:
Som søren skriver, kan forskellen på hvornår der er max tryk, også være at den er målt på en let rullefelt...

Spooler den ikke hurtigere på vejen, eller hvis du prøver og rulle den i 5 gear ?


Målinger jeg har sat ind er fra RH, har ingen oplysninger ellers, er foretaget inden jeg købte bilen.

Jo den spooler hurtigere på vejen, men kunne godt tænke mig den spoolede endnu hurtigere og havde noget mere moment i lavere omdr, men selvfølgelig ikke på bekostning af mine plejlstænger mm, så må det være et mål efter de komponenter er udskiftet.


lille motor med stor effekt er nu en gang = med at der ikke er et godt bundtræk.

du nok ville have haft mest ud af at der var monteret et s3 setup som jo kan lave ca 260hk med chip og og den har fornuftigt bundtræk.

evt sælg hele motor inkl alt og smid så en komplet s3 ned i hullet.

men jeg forståt egentlig ikke at du har købt den bil hvis ikke du syntes at den kører som du gerne vil have det.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 apr 2011, 14:09 
Offline

Tilmeldt: 03 dec 2010, 09:19
Indlæg: 14
Det nu ikke fordi jeg er direkte utilfreds med bilen, undersøger bare mulighderne for at få mere bundtræk.

Vil helst ikke ud i komplet motor skifte.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team