jens skrev:
Ja det er en god ide. Flyback kunne ikke holde på min cadillac 500 uanset hvordan det blev stillet. Endte med montering af dyser fra en ford lightning. Er det bare en rover 3.5 eller en rigtig størrelse v8 med hei tænding. Hvis det er hei skal modstandene byttes til tændingen ellers vil ms ikke virke over et vist omdrejningstal.
Nej det er nu ikke en gammel 3,5 motor jeg er ved og bygge sprøjt på.
Det er en 4,2. men ja det er en videreudvikling af den gamle buick 215.
Jeg ville have en let alu motor.
Ang. tænding, pas, det har jeg smidt langt væk, det er lavet om til wasted spark nu med 4 msd blokke.
Hvor kan de modstande fåes?
Ja jeg har selvfølgelig snakked med stage3 hvor jeg købte det. jow han mente osse man burde have modstande på, men så alligevel måske ik, det kunne nemt ske den holdt, det kan vel højest tage en transistor.
Men jeg vil nu hellere være sikker.