Ms 2 og 3 understøtter både 36-1-1 og 36 -1-1-1-1.
De skriver at det er K motor svinghjul.
Men man kan vel altig finde firmvaren og undersøge om det kan virke på en T motor.
Rovers lidt underlige triggerhjul.
Tror jeg skal ses i det lys at de ville spare knastsensoren væk, men stadig beholde, den sekventielle indsprøjtning, v.h.af softvare, og hastigheden på de manglende tænder.
Men det skal der nok tænkes noget mere over
Men hvorfor brugte de 440 ml/min dyser til en motor der ydede ca. 200 hk
Det er meget store dyser hvis man kører med batch indsprøjtning til den effekt.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html