sparker lige liv i tråden, i håb om selv at få fornuftige indspark,
starter lige med at opremse hvordan det ser ud pt. (stiller mig på skideballernes holdeplads)
1uzfe/gt45/8x510/3½"/ms1
walbro (made in ?) 255 extern. monteret med 8 mm slange ca. 40 cm fra tank, pumpen sidder 1/2 oppe på en ca. 18 cm høj tank med hul i nedre bag, med en studs i (dvs hullet er vel reelt 6,5 mm, ca. det samme som i pumpen)
det har indtil videre virket upåklageligt med en temmelig udefinerbar ydelse..
(rullet med drag dæk. pga. mangel på bid på rullerne)
rullede 503 hk / 0,80 bar da jeg kørte fra første indkøring,,
da vi ville magre den ud og køre lidt tænding på, rullede vi den lige inden ændringer, og fik så 586 hk (tak hvor kom de fra ?)
efter lidt tweeking rullede vi så 672 hk / 0,85 bar
så ingen udmagring på wb og fin dutycycle.
MEN!
vi er vist alle klar over vi er langt ude over hvad pumpen egentlig burde evne at levere, og vel også hvad slangen magter (måler ca. 3,2 bars benzintryk, med original regulator og pulseringsdæmper, sidstnævnte er vist noget på overarbejde)
så spørgsmålet er. hvad er næste step ?
for mig virker det tåbeligt at vælge en bosch 044 da det vel er det samme som at pisse i bukserne for at holde varmen, da et par klik på boost ventilen sender ydelsen over hvad en sådan er rated til
der er lavet 2 udtag på tanken, så en mulighed kunne være en walbro mere,
en til hvert rail med en regulator mellem dem på retur siden ?
her frygter jeg hvad der sker hvis 1 pumpe står af, set i forhold til et system med en pumpe der står af,,,burde vel være mere safe eller ?
sidste mulighed er vel en stor pumpe,,her er spørgsmålet så:
hvor store slanger, og hvilken pumpe?
kom glad med kritik og forslag
