Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 mar 2025, 00:01

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 04 okt 2002, 18:12 
der er jo en grund til han hedder "Brianigenigen" og ikke tør registrere sig ordentligt... Mit bud er at han kører Pug !! :-D :-D


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Indlæg: 04 okt 2002, 18:18 
Måske “Puch”??:-D


Top
  
 
Indlæg: 06 okt 2002, 08:21 
Nej nej nej han kører helt sikkert Lada camaro!!B-] B-] B-]


Top
  
 
Indlæg: 22 okt 2002, 19:49 
hehe jeg savnede bare et svar var da slet ikke sur...!
Og nej jeg kører hverken peugeot eller maxi.
Jeg har en golf 3 GTI jeg er glad for:-))
http://www.nicecars.frip.dk :-O
Men tak for hjælpen.
Hmm grunden til at jeg ikke har registreret mig er at min pc ikke vil. :´-(


Top
  
 
Indlæg: 26 okt 2002, 19:52 
den optimal temp. er 24-33.mål med et udendørs temp.lige før manifolden
i slangen.jo laver temp.jo fler nm.-hk:-P


Top
  
 
Indlæg: 28 okt 2002, 23:03 
For nogle dage siden var der så koldt om natten at indsugnings-luften på min (ved manifold) var nede på 5-6 grader.... den gik som en anden raket :-)
Så ja, en intercooler er guf!


Top
  
 
Indlæg: 30 okt 2002, 22:32 
hov. hov. hvad er der galt i at køre en pug :-(
og lad da manden få et erligt svar
ja det er regtigt at en intercooler køler indsugningsluften og motoren kommer til at
gå bedre men til dem der glemte at følge med i fysiktimen så er der et lille hint her det er vel moget med luftens masse at gøre og MOL tallet
:-):-):-)


Top
  
 
Indlæg: 30 okt 2002, 22:50 
OV: forresten Brianigenigen det kunne være at du fik en bedre respons hvis at du
registrede dig...B-]


Top
  
 
Indlæg: 11 nov 2002, 18:54 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 406
hej b

en masse gas, har du fået kan jeg se.

intercooleren køler ladeluften fra turboen, og ind i manifolden, jo lavere temp, des
mere effekt, en god størrelse til din, vil nok være 8-9 liter

reglen siger, at hver gang du kan sænke temp 30 grader, får du ca 10% mere effekt,
husk bare at få indstillet benzin-luft, bagefter, ellers brænder du hul i stemplerne.

vh jan

_________________
BMW E34 540i touring
BMW E39 540i


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team