intercooler
Redaktør: Moderatorer
-
Martin N Sørensen
Re: intercooler
der er jo en grund til han hedder "Brianigenigen" og ikke tør registrere sig ordentligt... Mit bud er at han kører Pug !!

-
brian igen igen
Re: intercooler
hehe jeg savnede bare et svar var da slet ikke sur...!
Og nej jeg kører hverken peugeot eller maxi.
Jeg har en golf 3 GTI jeg er glad for:-))
http://www.nicecars.frip.dk :-O
Men tak for hjælpen.
Hmm grunden til at jeg ikke har registreret mig er at min pc ikke vil. :´-(
Og nej jeg kører hverken peugeot eller maxi.
Jeg har en golf 3 GTI jeg er glad for:-))
http://www.nicecars.frip.dk :-O
Men tak for hjælpen.
Hmm grunden til at jeg ikke har registreret mig er at min pc ikke vil. :´-(
-
frank
Re: intercooler
den optimal temp. er 24-33.mål med et udendørs temp.lige før manifolden
i slangen.jo laver temp.jo fler nm.-hk:-P
i slangen.jo laver temp.jo fler nm.-hk:-P
-
Bindegal
Re: intercooler
For nogle dage siden var der så koldt om natten at indsugnings-luften på min (ved manifold) var nede på 5-6 grader.... den gik som en anden raket 
Så ja, en intercooler er guf!
Så ja, en intercooler er guf!
-
thomas sørensen
Re: intercooler
hov. hov. hvad er der galt i at køre en pug
og lad da manden få et erligt svar
ja det er regtigt at en intercooler køler indsugningsluften og motoren kommer til at
gå bedre men til dem der glemte at følge med i fysiktimen så er der et lille hint her det er vel moget med luftens masse at gøre og MOL tallet
:-):-)
og lad da manden få et erligt svar
ja det er regtigt at en intercooler køler indsugningsluften og motoren kommer til at
gå bedre men til dem der glemte at følge med i fysiktimen så er der et lille hint her det er vel moget med luftens masse at gøre og MOL tallet
-
thomas sørensen
Re: intercooler
OV: forresten Brianigenigen det kunne være at du fik en bedre respons hvis at du
registrede dig...B-]
registrede dig...B-]
-
Jan
- Senior Medlem
- Indlæg: 406
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: intercooler
hej b
en masse gas, har du fået kan jeg se.
intercooleren køler ladeluften fra turboen, og ind i manifolden, jo lavere temp, des
mere effekt, en god størrelse til din, vil nok være 8-9 liter
reglen siger, at hver gang du kan sænke temp 30 grader, får du ca 10% mere effekt,
husk bare at få indstillet benzin-luft, bagefter, ellers brænder du hul i stemplerne.
vh jan
en masse gas, har du fået kan jeg se.
intercooleren køler ladeluften fra turboen, og ind i manifolden, jo lavere temp, des
mere effekt, en god størrelse til din, vil nok være 8-9 liter
reglen siger, at hver gang du kan sænke temp 30 grader, får du ca 10% mere effekt,
husk bare at få indstillet benzin-luft, bagefter, ellers brænder du hul i stemplerne.
vh jan
BMW E34 540i touring
BMW E39 540i
BMW E39 540i