Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 10:58

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 22 jul 2010, 06:37 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 aug 2008, 19:43
Indlæg: 517
Geografisk sted: KBH
Hej.
Jeg ville nu nok få et større grundtryk.
for med bleed ventil kan den sagtens lave det nummer du snakker om.
Gjorde den på min.
Mvh Martin

_________________
Corolla Gti Turbo


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel: ..
Indlæg: 22 jul 2010, 16:33 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2006, 19:24
Indlæg: 784
Geografisk sted: Sønderjylland
Jamen tak for alle svarene

Grundtrykket skal helst forblive 0.8 bar til hverdag, så må ud og finde en anden boostcontroller :coffee:

_________________
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jul 2010, 17:02 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2003, 12:13
Indlæg: 591
Geografisk sted: Slagelse
Yugo Turbo skrev:
Jeg vil mene at du nok ikke engang vil ku måle forskellen hvis du laver nye rør i 2,5 tommer, med samme forløb som de gamle. det der kan gøre en forskel er et mindre bøjninger, men selv der vil jeg stadig tro at hvis du sætter den på et felt før og efter, så vil der ikke være en forskel, og da slet ikke en forskel der retfærdiggør det arbejde det kræver at lave nye rør.


Det tror jeg du har ret i. Kan ikke laves med mindre antal bøjninger, så det må være som det er nu:)

Takker Lasse

_________________
Nissan Sunny GTI-R

I took an IQ test and the results were negative.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jul 2010, 13:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 126
Geografisk sted: maribo
tja har så prøvet det omvendt hvor min civic 1,5 12v med en t25, den steg fra de 0,5 til 0,8 hvorfor fandt jeg aldrig ud af men det forsvandt da jeg fik ny mølle på og stillet den til 1 bar---

_________________
vauxhall cavalier 3,0
[url:2m19vaq4]http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35190[/url:2m19vaq4]

if you cant´t race it, or take it to bed.
ain´t worth havin


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jul 2010, 22:00 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
det er det der kaldes boostcreep og det hænger sammen med at din wastegate ikke kan waste det der er i "overskud" efter du har opnået det grundtryk du ønskede. kan wg ikke flowe det resterende er der jo kun tilbage at det skal gennem turboen og så vil det hæve dit tryk.

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jul 2010, 10:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 126
Geografisk sted: maribo
Yugo Turbo skrev:
det er det der kaldes boostcreep og det hænger sammen med at din wastegate ikke kan waste det der er i "overskud" efter du har opnået det grundtryk du ønskede. kan wg ikke flowe det resterende er der jo kun tilbage at det skal gennem turboen og så vil det hæve dit tryk.


arr.. det jo egenligt logisk nok :damn:
takker...

_________________
vauxhall cavalier 3,0
[url:2m19vaq4]http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35190[/url:2m19vaq4]

if you cant´t race it, or take it to bed.
ain´t worth havin


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team