Hobbz skrev:
Henrik: Arrangørene er helt klar over den problematik du fremstiller, og vi er meget flove over den for tidlige afslutning.
Der er mange grunde til at vi var for hurtigt færdig Søndag, nogle af dem er, for mange biler der gik til iløbet af dagen, baner der var for nemme, og et nyt reglement der ikke giver meget plads til "justeringer" under afvikling.
Allesammen ting der VIL blive rettet op på.
Fint i er opmærksomme på det. Stor respekt for at I modtager konstruktiv kritik i offentligt forum. Thumbs-up.
Jeg antog at man ville fortsætte til arrangementets slutning(tidsmæssigt), og det var der en del publikum der gjorde. Jeg hørte en del der mukkede i krogende på vej retur primært over at det var slut så længe før, og med for "milde" baner så der manglede action.
Jeg vil foreslå i laver nogle action baner, feks et par hastighedsbaner med en sektion i bunden, som sidste år, der kan trækkes ind som en planB til at fylde et evt. hul ud i slutningen af arrangementet.
Jeg kender ikke konstruktionen økonomisk, men jeg antager der er en forholdsvist stor afhængighed af publikums entre, så det er farligt at få en del af publikum irriteret, især hvis man kunne improvisere sig til de sidste par timers action forholdsvist enkelt.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!