Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 maj 2025, 10:08

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
grydesvamp skrev:
Jeg tror IKKE at det er udluftningen der var skyld i hullet, nok nærmere de plejlstænger der ikke kunne klare presset..

Der ligger også lidt stempel efterladenskaber i bundkarret, så den har måske trykket cylindervæggen lidt?
Jeg har desværre ikke tid til, at skille den ad de første par dage.

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

Hobbz skrev:
Henrik: Arrangørene er helt klar over den problematik du fremstiller, og vi er meget flove over den for tidlige afslutning.
Der er mange grunde til at vi var for hurtigt færdig Søndag, nogle af dem er, for mange biler der gik til iløbet af dagen, baner der var for nemme, og et nyt reglement der ikke giver meget plads til "justeringer" under afvikling.
Allesammen ting der VIL blive rettet op på.

Fint i er opmærksomme på det. Stor respekt for at I modtager konstruktiv kritik i offentligt forum. Thumbs-up.

Jeg antog at man ville fortsætte til arrangementets slutning(tidsmæssigt), og det var der en del publikum der gjorde. Jeg hørte en del der mukkede i krogende på vej retur primært over at det var slut så længe før, og med for "milde" baner så der manglede action.

Jeg vil foreslå i laver nogle action baner, feks et par hastighedsbaner med en sektion i bunden, som sidste år, der kan trækkes ind som en planB til at fylde et evt. hul ud i slutningen af arrangementet.

Jeg kender ikke konstruktionen økonomisk, men jeg antager der er en forholdsvist stor afhængighed af publikums entre, så det er farligt at få en del af publikum irriteret, især hvis man kunne improvisere sig til de sidste par timers action forholdsvist enkelt.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Nyt Medlem

Vi (arrangørene) er selvfølgelig åben overfor konstruktiv kritik, vi vil jo gerne lave noget der er sjovt at se, og samtidig udfordrene for kørerne, det er jo trods alt et internationalt løb vi arrangere, så der er mange aspekter der skal passe sammen. Som Spirillen siger så havde vi lidt vejr problemer, det er meget svært at forudse hvordan underlaget reagere på lidt vind og sol, så banerne Søndag var for nemme, ingen tvivl ! Men man kan desvære ikke "bare" lave dem om, da der er lavet skitser af banerne, disse er så kopieret, og sat i en mappe som alle kørene får udleveret om morgenen, det er derfor heller ikke muligt at indføre en ekstra bane eller lignende, når man er gået igang.
Kørene har frabedt sig hastigheds baner i bunden af graven, da underlaget er lige hårdt nok ved deres dæk, og vi som arrangører så sidste år hvordan stenene fløj om ørene på publikum, det er lige farlig nok.
Men vi har igen i år lært nogle ting, og vil til næste år selvfølgelig forsøge at rette på "fejlene".

Titel:
Nyt Medlem

Jeg syntes jeg skylder at takke de folk der mødte op, jeg beklager hvis der er nogle der føler, at de ikke fik fuld valuta for pengene.
Så næste år syntes jeg i skal møde op Lørdag kl.10.00 og se noget ræs hele weekenden :rock:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time