Perfekt, så kan jeg spare lidt penge. Det er jo mest et forsøg, som skal køres så billigt som muligt i første omgang. Så kan jeg lavet noget mere avanceret, hvis jeg får blod på tanden.
Motoren er en Chevy 454, 4 boltet. Short Deck. Mener den har en slaglængde på en 4.25" ca... Hæng mig ikke op på det.
Ellers så er den næsten standart, bortset fra jeg lige har skiftet til en skrappere knast, Performer Ventil fjedre og løftere, og Stødstænger. Plus preformer Indsug. Og en dual Knastkæde. Og selvfølgelig en highvolume oilepumpe.
B-]
Turbo tingen er kun noget lege noget, som jeg kaster mig over, når resten spiller 100%... fohåbentligt til næste år.
Fik ideen fra en cool gut i USA. Han har kørt med dual compressor på en 5.7 Liter V8 Ford.
http://www.toohighpsi.com/SCTC/sctc.htm :-O
Compressorer er bare lidt dyrer... så jeg er igang med at se hvad en Turbo løsning ville koste. B-]