Ja, brug lidt basic fejlfinding. Fingerpeget er der i det tændrørsbillede.
Ryk alle dyser 1 tilbage, alle tændspoler 2 tilbage, og tændrørerne 1 frem i tændingsrækkefølgen.
Et forsøg, så er du MEGET tættere på en forklaring...
Tænd.bank. m50 Rotrex MS ¤Update pics af T-rør¤
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
beeza
- Nyt Medlem
- Indlæg: 27
- Tilmeldt: 20 nov 2009, 19:02
Det er disse dyser jeg kører med:
http://www.racetronix.com/0280150967.html
Skal tjekke tændrør om lidt, efter at have flyttet dysen, så ser vi om fejlen er flyttet med...
http://www.racetronix.com/0280150967.html
Skal tjekke tændrør om lidt, efter at have flyttet dysen, så ser vi om fejlen er flyttet med...
- Per
E30 M50 under press
E30 M50 under press
-
beeza
- Nyt Medlem
- Indlæg: 27
- Tilmeldt: 20 nov 2009, 19:02
Har nu set tændrør efter og kan ikke se den store forskel på dem. Jeg har nok ikke kørt nok til at der er blevet noget markant sod forskel, vel omkring 20km. Hvis det nu ikke er dysen der fejler, hvad i alverden er det så? Knasten er fin. Har kigget ledninger efter til dysen, der er ingen fejl at se. Jeg har været nødt til at blænde tomgangsregulatoren af, da den til tider ikke fungerer. Det medfører så at tomgang når den er kold er ret lav, ca. 700omdr. Men når den står i tomgang kold så er det som om den falder ud på en cylinder, nærmest bliver druknet/kvalt. Skal jeg lade være at tage de symptomer for noget, så længe tomgangsregulatoren ikke fungerer, eller bekræfter det mistanken om den ene dyse?
Har i øvrigt stadig ikke hørt fra Rene og kan ikke komme igennem pr. tlf i hans telefontid - han er nok en travl mand, bare et svar på mail kunne være en hjælp...
Har i øvrigt stadig ikke hørt fra Rene og kan ikke komme igennem pr. tlf i hans telefontid - han er nok en travl mand, bare et svar på mail kunne være en hjælp...
- Per
E30 M50 under press
E30 M50 under press
-
beeza
- Nyt Medlem
- Indlæg: 27
- Tilmeldt: 20 nov 2009, 19:02
Dyserne er nu skiftet fra 380ml til 440ml og umiddelbart er der ikke længere tændingsbanken. Men kølerslangen bliver skåret af remhjulet, hvilket har givet endnu en grund til at skifte til det mindre som også skulle give det rigtige ladetryk på ca. 0,9bar. Men nu skal jeg så bruge en kortere rem. Så hvis i har et godt tip til hvor man kan købe den til den RIGTIGE pris. Jeg har indtil nu kørt med 2213 rem og den skal så være kortere, jeg ved ikke hvilket mål den så har, men vel omkring 2195 vil jeg gætte??
Men lige nu lader det til at have hjulpet med skift af dyser. Kan nogen give et preg om hvordan jeg bruger req. fuel funktionen? Jeg kan ikke genkende de værdier der står i felterne i forvejen? For det rigtigste må være at sætte åbne tiden ned, så skulle fuel mappet ellers passe, right?
Men lige nu lader det til at have hjulpet med skift af dyser. Kan nogen give et preg om hvordan jeg bruger req. fuel funktionen? Jeg kan ikke genkende de værdier der står i felterne i forvejen? For det rigtigste må være at sætte åbne tiden ned, så skulle fuel mappet ellers passe, right?
- Per
E30 M50 under press
E30 M50 under press