Så er det nye reglement for DHB til 2010 online
Redaktør: Moderatorer
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
ok, Nu ved jeg hvad der menes med støj på linien og uromageri,
for hulen da Søren, stop dog,
du er ikke hverken bygger eller kører, så "hvorfor"
du kan da være hamrende ligeglad, med hvordan det kommer til at køre, da det ingen,
>INGEN< indflydelse har for dig,
næste sæson vil der være ændringer, og hvis du skal køre/bygge der, så tag det op til den tid.
tråden er her (som jeg forstår det) for dem hvor reglementet har en aktiv betydning for den kommende sæson på banerne.
for hulen da Søren, stop dog,
du er ikke hverken bygger eller kører, så "hvorfor"
du kan da være hamrende ligeglad, med hvordan det kommer til at køre, da det ingen,
>INGEN< indflydelse har for dig,
næste sæson vil der være ændringer, og hvis du skal køre/bygge der, så tag det op til den tid.
tråden er her (som jeg forstår det) for dem hvor reglementet har en aktiv betydning for den kommende sæson på banerne.
I love everything thats fast enough to do something stupid with
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
fætter tørstig er en gammel gårdmand der hellere vil køre gummiged eller hyppe juletræer. desuden har sat plader på sin gade camaro.
ang det her med modstanden på dækregler. har aldrig før set et regelsæt hvor dækbredden var begrænset, uden der samtidig var en minimuns vægtgrænse.
prøv at forestil jer to extreme biler. men ikke mere extreme, end man sagtens kunne køre både på vejen samt til streetrace.
den ene en letvægts lotus super seven kopi, med en turboladet 4cyl motor.
den anden en halvstor us bil med bb med tvangsmadning.
den ene kan veje 600kg på startlinien, samt have 500hjulhk.
den anden kan veje 1800kg og have 1500hjulhk.
gad vide hvilken bil der er nemmest og sikrest at få til at køre en ni sekunderstid?
begge de foreslåede biler findes der flere af her i norden. om de kan køre på den samme "bane" og køre de samme tider på en bane uden greb?
ja de har jo det samme vægt/kraftforhold.... men den ene har 3gange så meget gummi i forhold til motorkraft.
MVH søren
ang det her med modstanden på dækregler. har aldrig før set et regelsæt hvor dækbredden var begrænset, uden der samtidig var en minimuns vægtgrænse.
prøv at forestil jer to extreme biler. men ikke mere extreme, end man sagtens kunne køre både på vejen samt til streetrace.
den ene en letvægts lotus super seven kopi, med en turboladet 4cyl motor.
den anden en halvstor us bil med bb med tvangsmadning.
den ene kan veje 600kg på startlinien, samt have 500hjulhk.
den anden kan veje 1800kg og have 1500hjulhk.
gad vide hvilken bil der er nemmest og sikrest at få til at køre en ni sekunderstid?
begge de foreslåede biler findes der flere af her i norden. om de kan køre på den samme "bane" og køre de samme tider på en bane uden greb?
ja de har jo det samme vægt/kraftforhold.... men den ene har 3gange så meget gummi i forhold til motorkraft.
MVH søren
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Nøøøj!!, Søren, det er første gang jeg har set dig skrive så meget på een gang! og så er det endda en forklaring på en tidligere kryptisk gåde, det varmer mit hjerte... det skal du altså vide Søren... 
Dog vil jeg sige at det stadig er Streetrace det her, så jeg tror ikke at det kommer sig så nøje, et eller andet sted skulle vi indledningsvis dele klasserene op og før vi egentlig har en ide om blandingsforholdet på de forskellige biltyper der vil møde op baseret på de nye regler, så er det nok bedst med at vente med at tage forhastede beslutninger.
Men lad os stille nogle hypoteser op:
Hr. 1800kg dukker op og får røv af Hr. 600kg som også dukkede op, begge i Outlaw:
Var årsagen virkelig dækbredden?
Hvis ja, ville Hr. 1800kg ikke havde fået hjul i superfinalen aligevel?
Men ville Hr. 1800kg have mulighed for istedet at stille op i Unlimited og køre med de største dæk?
Ville det udjævne forskellen?
Og ville Hr. 1800kg nu vinde superfinalen?
Hvis Hr. 600kg også stillede op i Unlimited med de største dæk, ville han så kunne udnytte disse?
Og hvad nu hvis der var en Uno der var hurtigere end dem begge?
Kunne jeg blive ved med at stille hypoteser op?
Hvis ja, ville vi komme nærmere den faktiske sandhed?
Jeg glæder mig til Generelforsamlingen, det bliver spændende at se hvilke punkter vi skal kigge på...

Dog vil jeg sige at det stadig er Streetrace det her, så jeg tror ikke at det kommer sig så nøje, et eller andet sted skulle vi indledningsvis dele klasserene op og før vi egentlig har en ide om blandingsforholdet på de forskellige biltyper der vil møde op baseret på de nye regler, så er det nok bedst med at vente med at tage forhastede beslutninger.
Men lad os stille nogle hypoteser op:
Hr. 1800kg dukker op og får røv af Hr. 600kg som også dukkede op, begge i Outlaw:
Var årsagen virkelig dækbredden?
Hvis ja, ville Hr. 1800kg ikke havde fået hjul i superfinalen aligevel?
Men ville Hr. 1800kg have mulighed for istedet at stille op i Unlimited og køre med de største dæk?
Ville det udjævne forskellen?
Og ville Hr. 1800kg nu vinde superfinalen?
Hvis Hr. 600kg også stillede op i Unlimited med de største dæk, ville han så kunne udnytte disse?
Og hvad nu hvis der var en Uno der var hurtigere end dem begge?
Kunne jeg blive ved med at stille hypoteser op?
Hvis ja, ville vi komme nærmere den faktiske sandhed?
Jeg glæder mig til Generelforsamlingen, det bliver spændende at se hvilke punkter vi skal kigge på...
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Søren har jo et passende "udvalg" af biler at tage af, så der er flere muligheder.....Personligt ville jeg gerne igen se den gamle sierra med mågelort på, slå bagtøjet i asfalten så det gnister de første 2 gear.Supra MK4 skrev:kommer du i din egen bil søren. Hvis ja, er det så noget kæmpe nissan uhyre af en motor..
Glemmer satme aldrig trucken nær havde stået på snuden, da vi læssede den af container..
Hvis P100 skulle ud og køre, så skal der nok en frygtløs person ala fætter tørstig som chauffør.
P100 med 1000+ eller gummiged cabriolet er vel ca lige farligt?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Selv fætter tørstig vil ikke køre i den grisevogn, efter hans egne udsagn.HenrikGM skrev:Søren har jo et passende "udvalg" af biler at tage af, så der er flere muligheder.....Personligt ville jeg gerne igen se den gamle sierra med mågelort på, slå bagtøjet i asfalten så det gnister de første 2 gear.Supra MK4 skrev:kommer du i din egen bil søren. Hvis ja, er det så noget kæmpe nissan uhyre af en motor..
Glemmer satme aldrig trucken nær havde stået på snuden, da vi læssede den af container..
Hvis P100 skulle ud og køre, så skal der nok en frygtløs person ala fætter tørstig som chauffør.
P100 med 1000+ eller gummiged cabriolet er vel ca lige farligt?
Ja kunne forså der stod lidt forskelligt, også noget smart svensk rørramme.
Glæder mig til og se hvis det uhyre af KÆMPE nissan motor kommer i en vogn.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
