Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248 Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
#21
Indlæg
af m power » 02 mar 2010, 19:17
Supra MK4 skrev: Følger der ikke sådan en lille pasring med, til montering imellem indgang WG og manifold, hvis ja, er den monteret ?
mener du sædet til ventilen ?
hvis det er den så er den jo integreret i den flance som er svejst på manifold.
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#22
Indlæg
af K-FINN » 02 mar 2010, 19:29
OK, kan jeg bare ikke lige se...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
dj-steffen
Junior Medlem
Indlæg: 46 Tilmeldt: 11 nov 2007, 18:36
Geografisk sted: Haderslev, Jylland
#23
Indlæg
af dj-steffen » 02 mar 2010, 19:36
Ja sædet til ventilen sidder i flangen.. Man kan ane den på første billede..
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248 Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
#24
Indlæg
af m power » 02 mar 2010, 19:53
men prøv lige det med fjederen
Lars PH
Mester Medlem
Indlæg: 568 Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
#25
Indlæg
af Lars PH » 02 mar 2010, 20:38
du har monteret slangen før gasspjældet.
Kan den holde lukket vis du tagerslangen af. vis ja så må du jo havde tryk på slangen i tomgang fordi gas spjældet er lukket
dj-steffen
Junior Medlem
Indlæg: 46 Tilmeldt: 11 nov 2007, 18:36
Geografisk sted: Haderslev, Jylland
#26
Indlæg
af dj-steffen » 02 mar 2010, 20:44
Jo slangen er monteret før gasspjældet.
Nej den lukker hellere ikke hvis jeg tager slangen af...
Lars PH
Mester Medlem
Indlæg: 568 Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
#27
Indlæg
af Lars PH » 02 mar 2010, 21:51
og du kan mærke du spænder fjederen de sidste 2 mm når du spænder den sammen så er flansen nok blev skæv da den blev svejst på røret
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340 Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens
#28
Indlæg
af Captain Slow » 02 mar 2010, 22:57
kan se du har svejset den flange som er stempelstyr direkte på dit rør fra manifolden,
kan det ikke tænkes den er blevet skæv pga varme, da i svejsede
bruger selv samme wg, og tidligere også wg40, men vi lavede en flange så vi ikke varmede på den flange som også et styr for stemplet når det lukker.
(samtidig kan man jo senere skrue en komplet wg af igen)
I love everything thats fast enough to do something stupid with
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340 Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens
#29
Indlæg
af Captain Slow » 02 mar 2010, 22:58
hov, overså da vist lige et indlæg der haha, sådan er det når man ikke tager det sidste mail link først
I love everything thats fast enough to do something stupid with
martin høj
Mester Medlem
Indlæg: 517 Tilmeldt: 05 aug 2008, 20:43
Geografisk sted: KBH
#30
Indlæg
af martin høj » 04 mar 2010, 00:20
Har du monteret den fysisk rigtigt.
Tænker på indgang og udgang.
ikke vacum jeg mener.men udstødning
lidt svært og se på billeder
Martin
Corolla Gti Turbo