m power skrev:
Morten VJ skrev:
Doppelt tjek din MSQ.
Passer req fuel til dysestørrelse antal, og motorstørrelse.
Kontroller at du ikke har stået nogle ekstra funktioner til.
Hvis ja så skal du til at magre ve tabellen ud.
en AFR på14-1 er et godt begyndelses punkt ubelastet.
Lige umiddelbart lyder det som du drukner motoren i benzin!!
MVH
Morten
msq er en som kører på en motor magen til den jeg roder med, den har stort set samme opsætning.
det er samme størrelse dyser bare ikke samme fabrikat, det kan jo godt have en betydning. (RC 440ml dyser)
jeg ved ikke pt hvad benzintryk er men det er en standart agu 1,8t benzintrykregulator så det burde være 3bar, men jeg vil lige montere et ur.
Og denne motor du har msq'en fra den ved du self. kører godt.
Og at opsætningen er ens med din??
Eller er det en tilfældig en du har fundet på nettet??
Du kører med for meget benzin det er nemt at se på loggen!
Hvorfor er noget sværere at besvare!
Men træk noget benzin ud, ellers sker der skader på motoren.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html