Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 14 dec 2024, 07:38

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 77 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
held med at få stablet noget på benene. det er altid positivt at nogen vil prøve at skubbe læsset til vi andres fordel. nogen er bare mere taknemmelige end andre.

så håber da det lykkedes for jer.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
lqs skrev:
i er nået langt... skriver i. meget længere end nogen tror, skriver i.... men i har ikke formået at lave et budget. i mine øjne er i nået til at drømme. men heller ikke meget længere. i kender alle regler... skriver i. men det du skriver her tyder ikke meget på det. held og lykke med det hele. set herfra har i brug for det.
MVH søren

Uden "drømmere", folk der tager fat, eksperimenterer og lægger tid i "umulige" projekter så ville verden slet ikke have set sin første bil!!!, Søren, hvis du mener at du VED noget Striben Esbjerg ikke ved, var det så ikke en løsning at du hjalp dem lidt på vej?

Billede

Titel:
Mester Medlem

Ravnen skrev:
lqs skrev:
i er nået langt... skriver i. meget længere end nogen tror, skriver i.... men i har ikke formået at lave et budget. i mine øjne er i nået til at drømme. men heller ikke meget længere. i kender alle regler... skriver i. men det du skriver her tyder ikke meget på det. held og lykke med det hele. set herfra har i brug for det.
MVH søren

Uden "drømmere", folk der tager fat, eksperimenterer og lægger tid i "umulige" projekter så ville verden slet ikke have set sin første bil!!!, Søren, hvis du mener at du VED noget Striben Esbjerg ikke ved, var det så ikke en løsning at du hjalp dem lidt på vej?

:rock: spot on MR darth

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Og Simba, når nu du lægger så meget vægt på at i "styrer" masserene, var det så ikke et meget godt sted at lægge ud at man prøvede, om så ikke andet, at vise lidt samarbejdsvilje ved at bakke op omkring de lovlige arrangementer de få weekender det drejer sig om - den selvsamme samarbejdsvilje du selv ønsker fra samme mennesker efterfølgende?

Billede

Titel:
Mester Medlem

her vil jeg lige indskyde det sørgelige i geografien ang streetrace i dk.

lige PT hvad jeg kender til af streetrace.

holeby, sindal og så esbjerg (rigtig street race) og er det ikke noget på advedøre holme (prøver at skrive på indfødt dialekt)

lige midtjylland og fyn er lidt forladte ang lovlig race. hvilket undre mig.

bevares, jeg køre da gerne. men sindal og esbjerg ligger lidt langt væk efterhånden som jeg er blevet ældre.

Titel:
Mester Medlem

Ravnen skrev:
lqs skrev:
MVH søren

RAVN du kan prøve at læse denne tråd! synes egentlig at jeg både forklarer at de ikke kan køre med tilskuere, uden ambulance. synes egentlig også jeg serverer et oplæg til, hvad økonomi det kræver at få sådan en bane til at blive til virkelighed. begge dele forholder drømmerne sig ikke til. de forsætter med at skrive om samaritere mm. de første biler blev IKKE lavet af drømmere,der kun kunne drømme . de blev nærmere lavet af drømmere, med begge ben på jorden. læs nogen der både kunne se mulighederne og forholde sig til virkeligheden. striben esbjerg har tydeligvis valgt at drømme sammen med DASU, at det så er to helt forskellige ting de drømmer om, er ikke gået op for dem endnu. dvs DASU ved sikkert nok hvad det her indebærer. bare det at tro at man kan køre på samme bane, med en dragster og en gadebil med alm dæk mm, vidner om en utrolig naivitet.
MVH søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
Ravnen skrev:
lqs skrev:
MVH søren

RAVN du kan prøve at læse denne tråd! synes egentlig at jeg både forklarer at de ikke kan køre med tilskuere, uden ambulance. synes egentlig også jeg serverer et oplæg til, hvad økonomi det kræver at få sådan en bane til at blive til virkelighed. begge dele forholder drømmerne sig ikke til. de forsætter med at skrive om samaritere mm. de første biler blev IKKE lavet af drømmere,der kun kunne drømme . de blev nærmere lavet af drømmere, med begge ben på jorden. læs nogen der både kunne se mulighederne og forholde sig til virkeligheden. striben esbjerg har tydeligvis valgt at drømme sammen med DASU, at det så er to helt forskellige ting de drømmer om, er ikke gået op for dem endnu. dvs DASU ved sikkert nok hvad det her indebærer. bare det at tro at man kan køre på samme bane, med en dragster og en gadebil med alm dæk mm, vidner om en utrolig naivitet.
MVH søren

Det er fint nok alt det der Søren, men er der ikke en mulighed for at du tager den direkte med Striben Esbjerg, eller endnu bedere, møder op til deres stiftende generelforsamling og fører dem på rette vej, du kan jo ikke sige at de ikke kan finde ud af at organisere sig, kunne man ikke starte ved den positive "detalje" og så arbejde fra det udgangspunkt? du burde jo efterhånden have fundet ud af at det ikke nytter at sidde på et forum og gø af alle der kommer forbi, det skaber kun større kløfter.

Jeg ved godt at der er noget "historie" fra tidligere, men som jeg også siger siger til Simba, så er samarbejde PÅ FÆLLES grundlag jo nok vejen frem - hvad er vi enige om? og kan vi starte med at tage den derfra?, men det kræver selfølgelig at flere personer ryster deres egoer af sig og kommer ind i kampen...

Billede

Titel:
Mester Medlem

jo, det er fint med det her fællessnak. men hvad er det vi er fælles om? at synes at biler er sjove? at hurtige biler er mere sjove? er der så mere? eller er det længe nok?
den OPTIMALE bestyrrelse til sådan noget indeholdt nok både en jurist, et markant folketingsmedlem, dasus bredekonsulent, en forsikringsmand, en fra rådet for (større..) færdselssikkerhed samt et par drømmere fra græsrødderne.
om så der skulle nogen mere seriøse dragfolk med? der kommer problemerne så, limet bane og hele dasus regelsæt, ville så blive aktuelt.
som jeg læser den hjemmeside der er lavet omkring det her KORSKRO baneting, så er alle drømmene smidt ned i den samme pose, uden hensyntagen til at flere af interresserne er direkte modstridende. mangel på realisme/drømme kalder jeg det. VORES betingelser står der et par gange i denne tråd. hvad er de så?
solskin? gratis alting? ingen regler? prøv at skrive hvad i mener er realistisk.
MVH søren

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejrup
Kom til vores Generalforsamling i stedet for at bruge tid på at skrive alt muligt her inde !!! På den måde kan i blive meget mere informeret om det her projekt, som i også kommer til med at nytte godt af, når det lykkes for os !!!

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejrup
Til Iqs: Jeg tror at vi to stopper med at diskutere her fordi vi kommer ingen steder med det her !!! du finder KUN det negative i det jeg siger!!! Og lige en ting, jeg har aldrig sagt at dasu er med i korskro raceway!!! jeg gør ikke det her for at gøre dig sur, tvært i mod, håbede jeg på opbaknig i vores kamp, men den får jeg nok ikke fra dig.

Så jeg vil bruge min tid og energi på dem der brænder for at få en ordenlig sted at køre på lovligt!!!!!! med alt det der skal til.

Til Ravnen: Et samarbejde er vi alti villig til at gøre, du er altid velkomen til at kontakte mig om det....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 77 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time