lqs skrev:
Ravnen skrev:
lqs skrev:
i er nået langt... skriver i. meget længere end nogen tror, skriver i.... men i har ikke formået at lave et budget. i mine øjne er i nået til at drømme. men heller ikke meget længere. i kender alle regler... skriver i. men det du skriver her tyder ikke meget på det. held og lykke med det hele. set herfra har i brug for det.
MVH søren
Uden "drømmere", folk der tager fat, eksperimenterer og lægger tid i "umulige" projekter så ville verden slet ikke have set sin første bil!!!, Søren, hvis du mener at du VED noget Striben Esbjerg ikke ved, var det så ikke en løsning at du hjalp dem lidt på vej?
RAVN du kan prøve at læse denne tråd! synes egentlig at jeg både forklarer at de ikke kan køre med tilskuere, uden ambulance. synes egentlig også jeg serverer et oplæg til, hvad økonomi det kræver at få sådan en bane til at blive til virkelighed. begge dele forholder drømmerne sig ikke til. de forsætter med at skrive om samaritere mm. de første biler blev IKKE lavet af drømmere,der kun kunne drømme . de blev nærmere lavet af drømmere, med begge ben på jorden. læs nogen der både kunne se mulighederne og forholde sig til virkeligheden. striben esbjerg har tydeligvis valgt at drømme sammen med DASU, at det så er to helt forskellige ting de drømmer om, er ikke gået op for dem endnu. dvs DASU ved sikkert nok hvad det her indebærer. bare det at tro at man kan køre på samme bane, med en dragster og en gadebil med alm dæk mm, vidner om en utrolig naivitet.
MVH søren
Det er fint nok alt det der Søren, men er der ikke en mulighed for at du tager den direkte med Striben Esbjerg, eller endnu bedere, møder op til deres stiftende generelforsamling og fører dem på rette vej, du kan jo ikke sige at de ikke kan finde ud af at organisere sig, kunne man ikke starte ved den positive "detalje" og så arbejde fra det udgangspunkt? du burde jo efterhånden have fundet ud af at det ikke nytter at sidde på et forum og gø af alle der kommer forbi, det skaber kun større kløfter.
Jeg ved godt at der er noget "historie" fra tidligere, men som jeg også siger siger til Simba, så er samarbejde PÅ FÆLLES grundlag jo nok vejen frem - hvad er vi enige om? og kan vi starte med at tage den derfra?, men det kræver selfølgelig at flere personer ryster deres egoer af sig og kommer ind i kampen...