Forstå mig ret, man betaler enten 3000-3500 euro, eller fra 5000 euro.
Som du selv er inde på, så er godkender de jo ikke hvad som helst, og derfor kan man vel i princippet betale for en dokumentation, som ikke godkender bilen, da den ikke lever op til de specifikke krav.
De to priser var noget jeg fandt frem til, da der var tale om at fstyr ikke ville godtage min nuværende godkendelse fra HGP.
Dekra kunne lave en godkendelse til ex. 450 hk (std. 174) for ~5000 euro, men dette kan selvfølgelig kun lade sig gøre, hvis de vurderer at karrosse, bremser og undervogn kan følge med til den effekt.
Hvis vi taler en Top Secret Supra med en tophastighed på 360 km/t, så bliver det garanteret dyrere, hvis de overhovedet vil godkende den. Det er jo ikke alt som kan godkendes til Tyskland, selvom man er villig til, at smide penge efter det
Men det åbner da op for en masse muligheder, hvis man gider ofre pengene på det - motor fra en 850 T5 R m. chip i en Volvo 240 ~ 300 hk., Audi S3 225 m. chip i en Golf I/II ~ 280 hk. osv.
Med god software, så burde det vel ikke være det store problem, at få den godkendt!?