Hvis det altså er en 230FK fra 95 du er på jagt efter..
http://ad2000.dk/index.asp?id=13&page=p ... 3&PageTo=4
Redaktør: Moderatorer
Godt råd: Fin den effekt du vil leve med, og hold dig til det mål.Jakobsen skrev:til henrik
Jeg må indrømme jeg slet ikke er inde i hvordan de suge motore er i forhold til dem der er bygget med tryk standard.
men der er vel noget forskel på kompression fra en suge motor til en tryk motor, ved ik lige hvilken motor du har stående henrik men det ku da være sjovt at høre![]()
Som sagt skal jeg ik ud i den vilde effekt lige pt, men kunne da godt tænke mig en 16v top det er klart og så er effekten jo lidt højere når. men så koster det jo også ny gearkasse og kobling så det kommer når der er penge og råd, lige pt er det vigtigste bare at finde en ordentlig grundmotor så jeg er fri for at skifte næste gang jeg opgradere, og en rigtig fin turbo til netop dette job
Du ved godt at den bil std er med 4link og faktisk sætter helt ok af?Jakobsen skrev: Den effekt jeg ønsker behøver ikke at være speciel vild kun at den ska ku sætte hjulene rundt i 2 gear på tør asfaldt uden at jeg skal pine den og så slippe koblingenog det er selvfølgelig med spær
![]()