Staalanden skrev:
Burde det ikke et eller andet sted være det samme hver gang? Mener sikkerhed og bremselængder blandt andet
Det er faktisk ret enkelt:
Step1: Du skal have et godkendt reglement for banesikkerhed. Det er et mellemværende mellem arrangør og myndighederne. (De kan også bruge en lommeregner, vil jeg så lige sige inden nogen tror man kan spare bremsestrækningen væk!)
Step2: Du skal som arrangør være klar til moralsk at stå inde for det du laver.
Step3: Kørerne skal finde det i acceptabel stand til at køre på.
Så vidt jeg kan se, kan ovenstående ikke ligge under et godkendt reglement i DK(ellers er der nogen der kan få en bedre aftale(farligere) end vi kunne!).
Men hvis der er asfalt, og et juletræ, så kan man jo se den ene kører efter den anden farer af banen, uanset hvor farligt det så end er. Hvem mon tvinger dem til at køre?
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!